Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

[ATTACH=full]112312[/ATTACH]
Nei han er kjekk synes jeg:D

Btw,er det ikke rart at folk som bare ser serien blir litt forvirra,for den er ikke like forklarende selvsagt som bøkene,man får ikke så mange forhistorier og slikt,de kommer mer etterhvert gjennom serien...og de filmerikke bøkene i rekkefølge virker det som..jaja..får håpe at godeste george ikke dør før han blir helt ferdig å skrive osv...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw,er det ikke rart at folk som bare ser serien blir litt forvirra,for den er ikke like forklarende selvsagt som bøkene,man får ikke så mange forhistorier og slikt,de kommer mer etterhvert gjennom serien...og de filmerikke bøkene i rekkefølge virker det som..jaja..får håpe at godeste george ikke dør før han blir helt ferdig å skrive osv...:/

Mr. Martin har visstnok gått igjennom resterende av storyline med de som jobber med manus, så serien kan ferdigstilles av HBO selv om Martin skulle gå bort. Det gir en viss trygghetsfølelse, men det skal nok noe til å få det til like bra som Martin har skrevet det. Jeg blir mer og mer overbevist om at mannen er et litterært geni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamie er egentlig snill innerst inne, og han er veldig kjekk. Jeg synes også at Eddard var kjekk, og jon snow:D og tyrion er en kjekkas:)
i got er det ingen som er snill eller slem,gode eller onde..alle har litt av alt...George martin har jo sagt at dette er en av de tingene som skille denne episke serien fra andre;) Pliss at hvem som helst kan dø,til og med de viktigste...for det er liksom ingen hovedfigur:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Martin har visstnok gått igjennom resterende av storyline med de som jobber med manus, så serien kan ferdigstilles av HBO selv om Martin skulle gå bort. Det gir en viss trygghetsfølelse, men det skal nok noe til å få det til like bra som Martin har skrevet det. Jeg blir mer og mer overbevist om at mannen er et litterært geni.
så bra:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO-Jon Snow er så sur og...kjedelig i forhold til Jon Snow fra bøkene >_<

Personlig synes jeg Ygritte er ganske rå og sjarmerende, selv om hun sikkert ikke faller inn i gruppen med klassiske estetiske skjønnheter :)

got-game-of-thrones-29951025-500-600-250x300.jpg

Daenerys og Melisandre kommer vel på en god andre og tredje plass.

Ok, Margaery/Natalie Dormer/Anne Boleyne er vel egentlig hakket før de igjen.

HBO-Shae er bare sur og kjip >_<

Jeg er hetero altså,men margaery tyrell gjør meg nesten lesbisk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO-Jon Snow er så sur og...kjedelig i forhold til Jon Snow fra bøkene >_<

Personlig synes jeg Ygritte er ganske rå og sjarmerende, selv om hun sikkert ikke faller inn i gruppen med klassiske estetiske skjønnheter :)

got-game-of-thrones-29951025-500-600-250x300.jpg

Daenerys og Melisandre kommer vel på en god andre og tredje plass.

Ok, Margaery/Natalie Dormer/Anne Boleyne er vel egentlig hakket før de igjen.

HBO-Shae er bare sur og kjip >_<

En av de flottere damene i serien :)

Får nyte ho så lenge man kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote="erixenM, post: 818154, member: 22048"

Må også si at hun som spiller Gilly er altfor pen til å være født av en årsrekke med wildling incest. :p

tumblr_m56jdgUqwp1qmkepio1_500.jpg

Haha joda ikke så stygg akkurat, men ingen slår Lena Headey for min del :cool:

Allikevel så er det ganske close call med Dany... Bare ett eller annet med Cersei som gjør meg til en lighter....

Tenner som en lighter! :love::roflmao:

daenerys_targaryen_by_vencaseitl-d4reca6.jpg

Ikke det at Margaery er turnoff heller...

tumblr_mjyxefQWks1rlvvgzo1_500.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO-Jon Snow er så sur og...kjedelig i forhold til Jon Snow fra bøkene >_<

Personlig synes jeg Ygritte er ganske rå og sjarmerende, selv om hun sikkert ikke faller inn i gruppen med klassiske estetiske skjønnheter :)

got-game-of-thrones-29951025-500-600-250x300.jpg

Daenerys og Melisandre kommer vel på en god andre og tredje plass.

Ok, Margaery/Natalie Dormer/Anne Boleyne er vel egentlig hakket før de igjen.

HBO-Shae er bare sur og kjip >_<

liker freaky redheads=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...