Gå til innhold

Diett før bikini fitness


Nikamari

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lenge hadd lyst til å en dag stille i bikini fitness, men i mitt tilfelle lurer jeg på hvor lang tid det ville ha gått i fra i dag til jeg er i scene form...

Jeg er 162, veier 72 kg ca, men har en god del muskelmasse...

Har et nok så sunt kosthold idag med mye ren mat trener styrke/kondisjon 3-4 ganger i uken nå

Så spørsmålet er:Hvor lenge må jeg gå på diett og trene hardt for at kroppen skal bli scene klar?

Håper på svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer jo litt utifra hvor gradvis du vil miste vekt og hvordan du takler å gå på diett f. eks.

Jeg vil helst anbefale deg å få deg en coach og et team hvis du har tenkt å stille i BF. :)

Stikker jo i militæret til sommeren så regner med det går noen kg på det året, så tenker å stille noen mnd/halvt år etter den tid:)

Åssen er det med team og slikt dersom det treningssenteret man trener på ikke har noe team?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker jo i militæret til sommeren så regner med det går noen kg på det året, så tenker å stille noen mnd/halvt år etter den tid:)

Åssen er det med team og slikt dersom det treningssenteret man trener på ikke har noe team?

Jeg trener som jeg gjorde før, men går av og til på fellestrening med det teamet jeg er i der de trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...