Gå til innhold

Muskelpupper?


wombat

Anbefalte innlegg

Tja... Er nok voldsomt individuelt.

Sophie Arvebrink, som jo er maskin så det holder og helt "naturlig", har jo sine.

625473_236611189814060_1962307198_n.jpg

Når jeg sier maskin, så mener jeg at hu er helt rå... virkelig.

216667_232489633559549_224608081_n.jpg

922988_252435964898249_1379553409_n.jpg

Blei spamming av svære bilder her, men jaja :p

de store puppene på første bilde, kan være et resultat av en skikkelig push-up/bombshell bh også. Selv er jeg blitt skikkelig flatbrystet (i alle fall i treningsbh), men det er utrolig hva en skikkelig god bh kan gjøre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin rompe er uansett uendelig mye viktigere enn store pupper. Jeg tror jenter bryr seg alt for mye om å ha store pupper, det er ikke så viktig altså, det kommer faktisk veldig langt nede på listen!

Det er ganske så mye enklere å skaffe seg fine pupper enn fin rompe da :p

Selv tok jeg "the easy way" med boobsa (38 år og to barn, JEG har lov :rolleyes:) , så da kan jeg KUN konsentrere meg om rompa!!

Det tar nemlig myye tid og krefter, bonusen kommer med flotte stramme lår og legger (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg nok til å tråkke på mange tær, men jeg er generelt i mot plastisk kirurgi som ikke har en medisinsk hensikt.... Altså, om noen må fjerne puppa pga brystkreftfare for så å fylle på med silikon, så har jeg respekt for det. Men å legge seg under kniven for å få større pupper, mindre magefett etc...syntes jeg ikke noe om. Særlig nå når det har blitt så mange mellom 18-20 år som gjør det. Jobber deltid i en kiosk, der vi er 6 jenter ansatt og jeg er den eneste som ikke har tatt kirurgi og jeg er eldst, 22 år.. Syntes det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå som dette har blitt en diskusjon om pupper og ikke lenger hvor mye man må trene før man får muskelpupper (hun damen jeg snakket om i førsteposten er forresten 100% ren og det vet jeg med sikkerhet) så føler jeg for å skyte inn litt go-small-boobs prat.

Jeg har hatt langvarige forhold nesten hele tiden siden jeg var 15 år, jeg har aldri hatt problemer på guttefronten ellers heller, ingen har blitt skuffet når de har tatt av meg bhen (aldri brukt pushup, ligger vel noe der også), ingen har sagt noe negativt om puppene mine og jeg trives faktisk med de. Å ha små pupper har også en del fordeler må man huske :) Det gjør ikke vondt å løpe, man kan kjøpe de billigste sportsbhene for kvaliteten har ikke noe å si når de er så små likevel, de er ikke i veien for armene, de er ikke i veien for bæring, det gjør ikke så vondt å bli slått eller dunket i de, man MÅ ikke bruke bh etc etc. Kjenner også en del gutter som har kjærester med silikon som ikke har følelse i brystvortene (det må jo være.......... SYKT nedsig). Ellers er mine "store" nok til å klemme på, lage hornlyder med og holde i hånden og da er jeg happy. Det er jo bare det jeg bruker de til selv. Om andre har et problem med det, så er det jo kanskje like greit. Jeg mener.... Om noen stikker fra meg pga det, så er de ikke verdt det likevel.

GO SMALL BOOBS! :D

Trur nok folk står i kø for å ta over den "stillinga" om noen stikk, så det e vel strengt tatt ikke noe du treng å bekymre dæ for :whistle:

Big boobs, small boobs, medium boobs, pointy boobs, odd boobs.. bring em on, sålenge jenta de sitter på har bakkekontakt :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg nok til å tråkke på mange tær, men jeg er generelt i mot plastisk kirurgi som ikke har en medisinsk hensikt.... Altså, om noen må fjerne puppa pga brystkreftfare for så å fylle på med silikon, så har jeg respekt for det. Men å legge seg under kniven for å få større pupper, mindre magefett etc...syntes jeg ikke noe om. Særlig nå når det har blitt så mange mellom 18-20 år som gjør det. Jobber deltid i en kiosk, der vi er 6 jenter ansatt og jeg er den eneste som ikke har tatt kirurgi og jeg er eldst, 22 år.. Syntes det er trist.

Er enig her! Mulig jeg er litt gammeldags men..........

Hvis alle hadde vært naturlige hadde jo ingen følt behov for å fikse seg, det er jo bare blitt en kjempepengeindustri.

Jeg vurderte silikon da jeg var litt yngre, men så tenkte jeg "hvor mye av livet mitt foregår rundt puppene mine?" "hvor mye ser jeg puppene mine hver dag?" "hvor mye plager det meg?" - og kom frem til at 1. puppene mine er kanskje det som har absolutt minst fokus i mitt liv, 2. jeg ser puppene mine når jeg kler av og på meg (morgen, kveld, evt dusj etter trening), 3. det plager meg..... ehm, 2 uker i året - altså når jeg er i syden. Skal jeg lide av smerte i x antall uker, bruke flere månedslønner og stresse for å føle meg 2 hakk mer komfortabel i bikini i 14 dager? Jeg tenker også sånn at de fleste som fikser på noe som er galt får jo bare en ny kompleks. F. eks. da jeg fikset en misfarging jeg hadde på tennene mine som plaget meg, så endte jeg opp med en ny kompleks for at de er så sykt skeive. Sånn går det liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun Sophie? På det første bildet ser de jo 4x så store ut som på bildet under?

Har hun silikon? Har bare aldri sett jenter med årer OG naturlige pupper? x)

[ATTACH]108543[/ATTACH]

Ikke så spesielt pupper dette her vel? =Muskelpupper i mine øyne hvertfall.

(PS: Som jeg skrev i første innlegget, så har jeg jo ikke akkurat noe særlig pupper fra før av heller......)

Trenger ikke være redd for å få så svære muskelpupper (eller muskler generelt)....

Og silikonimplantater varer lengre enn 10 år. Trenger ikke bytte før noe er galt med dem. Jeg har hatt mine i 8 år og de ser finere ut nå (etter brysttrening). Mulig de kunne vært litt større nå som jeg har blitt bredere over ryggen så byttes de ut er det for en oppgradering i størrelse:)

Personlig synes jeg godt trente brystmuskler på jenter er fint uansett silikonpupper eller ikke. Liker muskelpupper jeg. Så lenge det ikke blir for voldsomt altså ikke oppnådd naturlig. Kun med proteinpulvermisbruk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller en awesome kropp med små pupper enn en smålubben kropp med flotte tits. Min store plan er å finne meg en rumpemann uansett :D

Muskelpupp er for øvrig det nye favorittordet mitt!

+1

Jeg har gått i hele dag på jobb og sagt muskelpupp. Hu ene jeg jobber mwd er nå sikker på at jeg er gal, før hadde hun bare mistanker..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg nok til å tråkke på mange tær, men jeg er generelt i mot plastisk kirurgi som ikke har en medisinsk hensikt.... Altså, om noen må fjerne puppa pga brystkreftfare for så å fylle på med silikon, så har jeg respekt for det. Men å legge seg under kniven for å få større pupper, mindre magefett etc...syntes jeg ikke noe om. Særlig nå når det har blitt så mange mellom 18-20 år som gjør det. Jobber deltid i en kiosk, der vi er 6 jenter ansatt og jeg er den eneste som ikke har tatt kirurgi og jeg er eldst, 22 år.. Syntes det er trist.
Forstår hva du prøver å si her da,jeg gjør det,men hva med de som har skikkelig hengepupper for eksempel ta etter slanking? Skal ikke de få gleden av å ta implantet eller et puppeløft for å få denkroppen de har kjempet for`?`Mange lignende tilfeller jeg kan legge til her men poenget er...ja du synes dette og ja det hadde sikkert vært en mye bedre tilværelse i verden hvis det ikke engang fantes plastisk kirurgi...men for de som er kreftoperert(min mor inkludert) og har mistet begge puppene ,de er det rettferdig for....? Det er da mange andre sjeler der ute som også fortjener å få gjøre dette uten at de skal bli sett noe annerledes på eller bli noe mindre rettferdiggjort enn de som har mer behov for det som du ser det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår hva du prøver å si her da,jeg gjør det,men hva med de som har skikkelig hengepupper for eksempel ta etter slanking? Skal ikke de få gleden av å ta implantet eller et puppeløft for å få denkroppen de har kjempet for`?`Mange lignende tilfeller jeg kan legge til her men poenget er...ja du synes dette og ja det hadde sikkert vært en mye bedre tilværelse i verden hvis det ikke engang fantes plastisk kirurgi...men for de som er kreftoperert(min mor inkludert) og har mistet begge puppene ,de er det rettferdig for....? Det er da mange andre sjeler der ute som også fortjener å få gjøre dette uten at de skal bli sett noe annerledes på eller bli noe mindre rettferdiggjort enn de som har mer behov for det som du ser det?

Vil bare skyte inn at jeg synes det er trist at pupper som henger litt ikke kan bli oppfattet som fine/sexy, eller at man ikke skal føle at man har fått bra kropp fordi puppene henger. Det er jo helt naturlig og skjer før eller senere med de aller fleste som har pupper av en viss størrelse, skulle ønske det (blant mange andre ting på kvinnekroppen, som strekkmerker etc) ble mer akseptert :) (og da tenker jeg like mye på blant kvinner selv som blant hva menn sier/synes er fint).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare skyte inn at jeg synes det er trist at pupper som henger litt ikke kan bli oppfattet som fine/sexy, eller at man ikke skal føle at man har fått bra kropp fordi puppene henger. Det er jo helt naturlig og skjer før eller senere med de aller fleste som har pupper av en viss størrelse, skulle ønske det (blant mange andre ting på kvinnekroppen, som strekkmerker etc) ble mer akseptert :) (og da tenker jeg like mye på blant kvinner selv som blant hva menn sier/synes er fint).
Selvfølgelig! Altså,både cellulitt ,strekkmerker og hengepupper og hengerumper skulle jo blitt sett på som naturlig normal ting og som er like sexy som noe annet...dette er dog helt individuelt,for mange menn ,damer,bryr seg ikke om dette og synes det er minst like sexy. Faktisk har jeg ikke møtt en eneste fyr hittil som har klaga på mine cellulitter vel å merke:p

Uansett,jeg ser den og jeg er enig,men til en viss grad,handler det egentlig om det andre mener? Hvis jeg for eksempel har henge ditt og datt og strekkmerker,arr og er full av cellulitter ,føler at jeg ikke kan vise meg i bikini på stranda så er det jo mitt problem og jeg som må jobbe med den...og da er det naturlig at det er snakk om ned i fett og vekt og trene og så videre...mens egentlig er det vel det at man bør jobb med hue litt heller:p Litt begge deler kanskje,for det er hvordan en selv ser seg og føler seg som teller til sist...og da hvis det faller på plastisk kirirgi eller ei...bør da være akseptabelt uansett så lenge vedkommende er fornøyd med SEG SELV...:D

Og forresten så er det lettere for en som er fornøyd med seg selv å si at "nesh.slutt,du trenger da ikke å gøre det osv,du er da flott som du er...jaaaa...for alle andre ser andre som bedre enn seg selv..og jeg til og med synes at min moderat overvektige venninne er flott selv om hu ikke har masse muskler og lavere fettprosent...rart dette`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du prøver å si her da,jeg gjør det,men hva med de som har skikkelig hengepupper for eksempel ta etter slanking? Skal ikke de få gleden av å ta implantet eller et puppeløft for å få denkroppen de har kjempet for`?`Mange lignende tilfeller jeg kan legge til her men poenget er...ja du synes dette og ja det hadde sikkert vært en mye bedre tilværelse i verden hvis det ikke engang fantes plastisk kirurgi...men for de som er kreftoperert(min mor inkludert) og har mistet begge puppene ,de er det rettferdig for....? Det er da mange andre sjeler der ute som også fortjener å få gjøre dette uten at de skal bli sett noe annerledes på eller bli noe mindre rettferdiggjort enn de som har mer behov for det som du ser det?

Jeg skriver jo i det opprinnelige innlegget at jeg har full respekt for de som gjør det som følge av f eks brystkreft.

Om det er etter slanking derimot er det ingen medisinsk hensikt i å sette inn silikon, og jeg mener at det da er unødvendig ja.

Om man har "hengepupper" og det er veldig drastisk og man velger å fjerne hud blir dette noe annet, da mennesker som har slanket seg masse får overflødig hud over hele kroppen, og dette er regnet som en "medisinsk behandling".

Skjønner ikke hva silikonpupper har med å "fortjene" noe som helst? Syntes de som føler de har behov for silikon eller evt annen plastisk kirurgi, kan investere de pengene i psykologitimer å få satt ting litt i perspektiv. Vi leker med kroppen og livet, uten noen logisk holdbar årsak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver jo i det opprinnelige innlegget at jeg har full respekt for de som gjør det som følge av f eks brystkreft.

Om det er etter slanking derimot er det ingen medisinsk hensikt i å sette inn silikon, og jeg mener at det da er unødvendig ja.

Om man har "hengepupper" og det er veldig drastisk og man velger å fjerne hud blir dette noe annet, da mennesker som har slanket seg masse får overflødig hud over hele kroppen, og dette er regnet som en "medisinsk behandling".

Skjønner ikke hva silikonpupper har med å "fortjene" noe som helst? Syntes de som føler de har behov for silikon eller evt annen plastisk kirurgi, kan investere de pengene i psykologitimer å få satt ting litt i perspektiv. Vi leker med kroppen og livet, uten noen logisk holdbar årsak..

Psykologtimer faktisk. Mener du at alle som tar silikon trenger psykolog? Hva med andre inngrep som for eksempel å rette på utstående ører, eller fjerne stygge føflekker; trenger disse også psykolog?

Skulle blitt lange ventelister for de som faktisk trenger psykologtimer da. Det er allerede ventelister på psykologtimer mange steder i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver jo i det opprinnelige innlegget at jeg har full respekt for de som gjør det som følge av f eks brystkreft.

Om det er etter slanking derimot er det ingen medisinsk hensikt i å sette inn silikon, og jeg mener at det da er unødvendig ja.

Om man har "hengepupper" og det er veldig drastisk og man velger å fjerne hud blir dette noe annet, da mennesker som har slanket seg masse får overflødig hud over hele kroppen, og dette er regnet som en "medisinsk behandling".

Skjønner ikke hva silikonpupper har med å "fortjene" noe som helst? Syntes de som føler de har behov for silikon eller evt annen plastisk kirurgi, kan investere de pengene i psykologitimer å få satt ting litt i perspektiv. Vi leker med kroppen og livet, uten noen logisk holdbar årsak..

Helt sant at det er en stor risiko medisinsk å opereres uten at det er noe grunn for å operere. Så den må en jo rett og slett bare nødt til å vurdere selv...om man vil ta en sjangse...man kan faktisk dø ved operasjonsbordet selv om planen "bare" var å legg inn sillikon...så det den er jeg også helt med deg på:) Mange som ikke tenker over akkurat dette dessværre...også i ettertid at man kan få store problemer og ende opp med å bli syk eller at man bare må operere innleggene ut igjen...heldigvis er det vel mindre sånne tabber og skumle ting som skjer i Norge og hos særiøse klinikker rundt dette med plastisk kirurgi og slikt...men sjagsen er jo der..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...