Gå til innhold

Coach i Athletic Fitness


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har tenkt tanken på å stille i AF og har undersøkt litt rundt omkring i forhold til hvilket team jeg skal stille for eller få coaching av. Hadde en vanvittig ubehagelig opplevelse i dag og lurer på om det er noen som har en Coach å anbefale meg når det gjelder AF. Hvem tror dere er den beste coachen? Setter stor pris på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok flere som er veldig flinke, med hver sin måte å gjøre ting på. Selv hadde jeg først Knut Spildrejorde og siste månedene Tommi Thorvildsen. kunne ikke vært mer fornøyd med oppfølging :) Tingen er at ingen klubber sender hvem som helst ut på scenen når du representerer dem, så de fleste vil nok ha en formsjekk først før de gir grønt lys om coaching. Hvis de har plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Noen som har noen spesielle navn å nevne her? Lytter gjerne og vil gjerne ha den beste coachen som mulig selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig Maren:) Må bare finne den personen først, og det er derfor jeg lurer på om noen har noen gode coacher eller klubber å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er helt enig Maren:) Må bare finne den personen først, og det er derfor jeg lurer på om noen har noen gode coacher eller klubber å anbefale.

Hadde du svart på innlegget mitt angående hva du opplevde som ubehagelig hadde det vært lettere å anbefale. Disse coachene trenger ikke å følge formaliteter, og realiteten er ikke alltid fin å høre på. Dette her er som med all annen sport, krever at du har noe du kan putte på bordet, og topp klubbene vil ikke "sponse" en de tror kommer til å gjøre det dårlig. Derfor hadde det vært betraktelig lettere om du sa hva du følte som ubehagelig slik at folk kunne styre deg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt til å legge ut om alt mulig innpå her, det tjener ingen noe på. Glem det jeg skrev og ta heller og del deres mening om hvem som er flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvfølgelig sjekket det ut, men takk for hjelpa uansett:) Ser ikke ut som folk har noen spesielle å anbefale egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvfølgelig sjekket det ut, men takk for hjelpa uansett:) Ser ikke ut som folk har noen spesielle å anbefale egentlig.

Vanskelig å si når man ikke har vært i kontakt med noen andre enn sin egen coach, og hvem man liker er jo veldig individuelt.

Men jeg har hørt mye positivt om Børge Fagerli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...