Gå til innhold

IF-kuren (intermittent faste)


tutta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du ser kanskje på if som en kur nå, det gjorde jeg også da jeg begynte. Nå har det blitt en livsstil, og jeg vurderer overhode ikke å gå tilbake.

Og som de andre over meg har sagt; kaffe er nærmest obligatorisk i fasteperioden. Merk at jeg snakker om svart kaffe, til nød med litt melk i. Kaffedrikker som latte og cappucino er utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter denne til kostholdsforumet.

Husk at IF ikke er ment som noen form for "kur", da. Det er et kosthold som de fleste som trives med, også fortsetter med.

Takk for oppklaringen! Håper at det blir livsstilsendring jeg også men trenger mer kunnskap og utprøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å avspore helt nå, men er efedrin lovlig for tiden? Hvor får man kjøpt?

Efedrin er lovlig, men kun på resept. Du får det av legen din om du har f.eks. tett bihule mellom innerøret og halsen og har problemer med å utligne når du dykker. All annen medisin mister effekten der når du går under 5m ;)

P.S. Jeg *har* bihuleproblem, men jeg dykker ikke *hver* gang jeg bruker efedrin :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...