Gå til innhold

Hva synes DU er best å trene?


Spotty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøy og mark. Mark gir sånn styrke overall, som er et must i nesten alle andre øvelser. Benk er aldri noen konge, får bare vondt i skuldra uansett,.

Da ville eg fått tatt ein teknikk sjekk... :)

For min del: Benkpress.

Generelt heile kroppen er morsom å trene, utenom mage og legger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville eg fått tatt ein teknikk sjekk... :)

For min del: Benkpress.

Generelt heile kroppen er morsom å trene, utenom mage og legger :p

Teknikken er 110 %.. :p . Nei, det har nok mest med å gjøre at jeg som 12 åring gjorde idiotiske ting med altfor tunge vekter uten oppvarming. Men det gjør ingenting, skråbenk med 20 graders hellning går bra. På bra dager, med mye oppvarming og når skola skinner og fuglene kvitrer, kan det gå bra med vanlig benk. Men ingen favoritt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå høres jeg antageligvis ut som tidenes pyse i forhold til resten, men eeelsker mage og ryggtrening. Situps,gående planke, planke generelt også videre! Ellers digger jeg kroppsvektstrening for armene og rumpen også- type pilates/stramopp øvelser som pushups, ettbeins pushups, down-dog etc. når jeg setter på en rolig sang og får skikkelig muskelkontakt er jeg i himmelen:)

Når det er sagt slår ingenting følelsen av dirrende lårmuskler midt i knebøyen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forklar meg hvordan det går an å elske bulgarske utfall... :dead:

Fordi jeg liker smerte....? :p Hehe, jeg vet ikke, men det er en tilfredsstillende øvelse, rett og slett. Ja, det er litt pain, men har alltid likt den. Og føler at det også tar på baksiden, og det må man jo bare synes er digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...