Gå til innhold

Tips og regler for alle som bruker forumet


Anbefalte innlegg

Gutter liker å se lettkledde jenter, internett er et knallbra sted å møte andre mennesker på. Det kommer ikke til å endre seg her eller et annet sted, get used to it. Må da være litt godt å vite at du har noe som andre har lyst på, men de kan ikke få det? :) Skurrer litt for meg at om hun (du?) syns det er så ille, så er det bare å ikke svare.

OT: Må få skryte av forumet, det er teknisk bedre enn så mange andre forum jeg bruker til vanlig!

Ja det er jo ikke et ukjent fenomen, gutter har jo større drifter på enn jenter flest. Skal ikke stå på det. Jeg har ikke noe imot at dama mottar flørtemeldinger eller komplimenter. Jeg føler meg rett og slett heldig. Men jeg reagerer når hun sier at hun har type og vil føre en normal samtale, og kødden fortsetter å flørte å blande inn fantasi.

Nei d ble så ille at hun sluttet å svare, det var vel kanskje vel og merke jeg som sa ifra at det ikke var greit å bli flørtet med på den måten. Det i mitt syn ble helt feil, med tanke på at man er i et forhold. Det var hun forsåvidt enig i, men hun snakket tilbake for samtalen sin del, og så bort ifra flørtingen. Men uansett, så er det en prinsippsak for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...