Gå til innhold

Tips og regler for alle som bruker forumet


Anbefalte innlegg

Hm, virker jo litt sært :s Hvorfor det egentlig? Er jo ikke alt som man vil spørre om på forum heller :)

Er bl.a.for å unngå de som er innom forumet kun for å sende PM til jenter de finner attraktive, for å si det fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...

Hva det angår å send PM til jenter og flørte, så kan jeg si med en gang at det er et utbredt problem. Dama mi har allerede fått noe PM fra vilt fremmede folk som flørter.

Personlig kjenner jeg at lunten ikke er så lang likevel, men på den andre siden så er det jo latterlig at folk må sjekke opp andre på et forum, in cyberspace!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Minner om at alle har muligheten og rapportere ubehagelige eller på annet vis slitsomme/støtende private meldinger. De vil kun bli behandlet av Fredrik eller Espen som er eneste som har tilgang. Men muligheten er der OM noen føler at det er ting som går over streken eller på annet vis føles krenkende eller ubehagelig. -Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hahah.. nå blir jeg nesten litt deppa av ikke å ha fått en eneste flørte mail :0) tipper det har sammenheng med at jeg ikke viser hud på profilbildet og at mabge tror jeg er mann :-D

hehe nei, men det sier jo litt om de som kun bidrar til de som har nærmest nakenbilder av seg selv. Må man virkelig være en nakenmodell her for å hjelp og respons? Et fåtall her inne er profesjonelle aktører med relevant utdanning og bakgrunn som for.eks moderator og den gjengen der. De hjelper alle de kan såvidt jeg har sett det her inne, og det er profesjonelt i mitt syn.

Det er et godt eksempel vi alle burde følge, det gjør jeg. Hjelp vis du kan, uavhengig av kjønn, bilder eller ikke osv.

Har erfart at jenter er flink å kommentere jenter, men gutter kommenterer stort sett bare jenter som har bilder av hud og den slags. Sier ikke at alle gjør det, men et stort antall.

Dette er jo først og fremst et forum hvor alle treningslad og forsåvidt de som er glade i mat.

Er sikkert de som er her for å flørte og kun flørte, var en slik som sendte pm til fruen, og selv om hun sa at hun hadde type, så ga han seg ikke. Kjenner virkelig testoseronnivået når nye høyder når andre gutter ikke kan respektere at ei jente har kjæreste.

Men må den andre siden, så er det jo latterlig. De sitter på andre siden av Norge, er i midtlivskrisen og skryter av at de har kjøpt seg lelighet og skal pusse opp hytta, og har båt og prøver etter hardeste evne å fange interesse via materiell verdi! Og indirekte prøver seg på om fruen er mottakelig for å være utro. Som for.eks en som skrev: ''typen din hadde vel ikke likt om du hadde vært med meg på en båttur i fjorden''

NEI! selvfølgelig hadde jeg ikke likt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah.. nå blir jeg nesten litt deppa av ikke å ha fått en eneste flørte mail :0) tipper det har sammenheng med at jeg ikke viser hud på profilbildet og at mabge tror jeg er mann :-D

Jeg har vært medlem her i rundt 3 måneder, og fått ÉN flørtemail! Og jeg tror ikke mitt profilbilde levner noen tvil om hvilket kjønn jeg er! Så du er ikke alene sister ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem her i rundt 3 måneder, og fått ÉN flørtemail! Og jeg tror ikke mitt profilbilde levner noen tvil om hvilket kjønn jeg er! Så du er ikke alene sister ;)

malenesofie: Du får legge det inn i statusen din at du ikke har noe mot flirtemails, vettu. Få med alder og antall barn - og når du kan flytte, så blir det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg synes det bør legges til i første posten at fitnessbloggen ikke er en erstatning for legehjelp. Noen ting må man selvfølgelig kunne spørre om her før en går til legen, men enkelte poster gjør meg oppriktig bekymret da symptomer som virker alvorlige besvares med noe ala "det har jeg også hatt. Hvil i to dager/spis mer/gjør øvelsen anderledes"osv, når det opplagte svaret bør være: spør fastlegen. Ting som tungpust i flere timer, plutselig skarp hodesmerte, brystsmerter, nummen kroppsdel over tid - disse kan være helt uskyldige, men kan også være noe som må behandles hos lege. Hvis en leser at andre har hatt dette og det gikk såååå fint risikerer man at vedkommende bagatelliserer tilstander som krever legehjelp.

Det et oppriktig godt ment: spør heller legen enn ukjente på nett når du er dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bør legges til i første posten at fitnessbloggen ikke er en erstatning for legehjelp. Noen ting må man selvfølgelig kunne spørre om her før en går til legen, men enkelte poster gjør meg oppriktig bekymret da symptomer som virker alvorlige besvares med noe ala "det har jeg også hatt. Hvil i to dager/spis mer/gjør øvelsen anderledes"osv, når det opplagte svaret bør være: spør fastlegen. Ting som tungpust i flere timer, plutselig skarp hodesmerte, brystsmerter, nummen kroppsdel over tid - disse kan være helt uskyldige, men kan også være noe som må behandles hos lege. Hvis en leser at andre har hatt dette og det gikk såååå fint risikerer man at vedkommende bagatelliserer tilstander som krever legehjelp.

Det et oppriktig godt ment: spør heller legen enn ukjente på nett når du er dårlig!

Tilbakemelding er mottatt, satt pris på, funnet i orden og etterfulgt! Har lagt til punkt 3.6 i åpningsposten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
hehe nei, men det sier jo litt om de som kun bidrar til de som har nærmest nakenbilder av seg selv. Må man virkelig være en nakenmodell her for å hjelp og respons? Et fåtall her inne er profesjonelle aktører med relevant utdanning og bakgrunn som for.eks moderator og den gjengen der. De hjelper alle de kan såvidt jeg har sett det her inne, og det er profesjonelt i mitt syn.

Det er et godt eksempel vi alle burde følge, det gjør jeg. Hjelp vis du kan, uavhengig av kjønn, bilder eller ikke osv.

Har erfart at jenter er flink å kommentere jenter, men gutter kommenterer stort sett bare jenter som har bilder av hud og den slags. Sier ikke at alle gjør det, men et stort antall.

Dette er jo først og fremst et forum hvor alle treningslad og forsåvidt de som er glade i mat.

Er sikkert de som er her for å flørte og kun flørte, var en slik som sendte pm til fruen, og selv om hun sa at hun hadde type, så ga han seg ikke. Kjenner virkelig testoseronnivået når nye høyder når andre gutter ikke kan respektere at ei jente har kjæreste.

Men må den andre siden, så er det jo latterlig. De sitter på andre siden av Norge, er i midtlivskrisen og skryter av at de har kjøpt seg lelighet og skal pusse opp hytta, og har båt og prøver etter hardeste evne å fange interesse via materiell verdi! Og indirekte prøver seg på om fruen er mottakelig for å være utro. Som for.eks en som skrev: ''typen din hadde vel ikke likt om du hadde vært med meg på en båttur i fjorden''

NEI! selvfølgelig hadde jeg ikke likt det.

Gutter liker å se lettkledde jenter, internett er et knallbra sted å møte andre mennesker på. Det kommer ikke til å endre seg her eller et annet sted, get used to it. Må da være litt godt å vite at du har noe som andre har lyst på, men de kan ikke få det? :) Skurrer litt for meg at om hun (du?) syns det er så ille, så er det bare å ikke svare.

OT: Må få skryte av forumet, det er teknisk bedre enn så mange andre forum jeg bruker til vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...