Gå til innhold

Hardt styrkeprogram for mage


skinnybitch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

TRX så jo rimelig nice ut. Det er mer eller mindre det samme rom redcord?

Prinsippet er det samme, men litt annereledes måte å bruke de forskjellige på. Redcorded er festet under noe, TRX er festet intill noe. Mindre rekkvidde på TRX'en, men den er bærbar. Noe som er et must, de fleste øvelser du kan bruke i redcord, kan du overføre til TRX, om ikke alle :)

Ditt profilbilde som illustration till det du skrev känner jag gjorde ett visst inntryck. Slyngeträning it is :D

TRX'en er fin å ha som suplemang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg fan av følgende program:

1.Normal planke - så lenge du klarer

2.sideplanke - så lenge du klarer

3.motsatt side - like lenge som ovenfor

4.Normal planke - så lenge du klarer.

Kjør dette sammenhengende uten hvile!:)

Avslutter alltid med en ekstra øvelse med fokus på sidene av magen. varierer alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg fan av følgende program:

1.Normal planke - så lenge du klarer

2.sideplanke - så lenge du klarer

3.motsatt side - like lenge som ovenfor

4.Normal planke - så lenge du klarer.

Kjør dette sammenhengende uten hvile!:)

Avslutter alltid med en ekstra øvelse med fokus på sidene av magen. varierer alltid.

Statisk helvette kalles det der. :eek: Tilslutt spiser det ene og alene på psyken din :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. er kjekt i starten, øker så sinnsykt fort i sekunder fra gang til gang!:) kjedelige øvelse når en har kommet ett stykke, da blir det 10-15 sekunder økning i mnd!:p trene den fast med damå, hu er rå på den så nå står vi å konkurrerer hver økt. motiverende:) men tidkrevende øvelse etterhvert då me står i 7 min ca totalt! 2.15 + 1.5 + 1.5 + 2 min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...