Gå til innhold

30 day shred, funker det eller bortkastet tid?


ned 25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Digger Jillian, og har vel trent til de aller fleste av treningsdvd'ene hennes.

Har fullført 30ds (september i fjor), og fikk armmuskler jeg ikke hadde hatt før, og gikk inn en del cm.

Men det er jo da klart at man må ligge på underskudd for at man skal ned i vekt.

Anbefaler også "No more trouble zones" (mer utholdende "styrke"), "banish fat, boost metabolism" (mer kardio), og "yoga meltdown". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjennomførte ett par runder med 30 days shred etter jeg fødte min sønn for ett år siden. Jeg synes konseptet var bra, og det var faktisk min start på veien til å starte "skikkelig" styrketrening. Programmet fokuserer på kroppsvektøvelser som push-ups, knebøy og utfall med veldig lette vekter. Dette er etter min mening, en ypperlig måte å starte med styrketrening på. Jeg fikk absolutt en strammere kropp av programmet, og det var det som gjorde at jeg gradvis ønsket å trene med tyngre og tyngre vekter før jeg jeg tilslutt entret styrkerommet. Jeg var ikke overvektig da jeg startet programmet, og gikk vel egentlig ikke nevneverdig ned i vekt, men kroppen forandret seg til det bedre:) Jillian Michaels har også endel andre kule trenings DVD'er som passer ypperlig for babymammaer som ikke kommer seg ut av døren. Så nå er det bare å laste ned DVD'er i stor stil! (eller være totalt crazy og faktisk kjøpe dem:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...