Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, damer som ikke er fornøyd med en snittpenis har over gjennomsnittlig diger vagina. Evt. en fetisj.

Damen min har innrømmet at hun ditchet en kar tidligere grunnet insufficient penis quality. Jeg tar det som et kompliment.

De tre beste komplimentene du kan gi en mann er som følger:

1) Wow for en sykt deilig p***

2) Du er helt insanely kjekk

3) Du er ekstremt smart

Hvorfor? Fordi alle disse tre tingene er det lite å gjøre med. Har du liten tiss så er livet ditt ødelagt, er du stygg er livet ditt ødelagt og er du dum så er ihvertfall livet ditt ødelagt. :D

Tror faktisk jeg ville beholdt penisen og heller firt på 2) og 3) om jeg måtte velge. Sykt kjip tanke å tenke at damen man stapper den i syntes den er stusselig.

Alle menn ville forstørret penisen dersom det funket. Hadde penis enlargement pills funket hadde alle mannfolk gått rundt med kølla i trillebår. Har fint lite å si at den ikke kan brukes til noe. Mvh. South Park og Joe Rogan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn ville forstørret penisen dersom det funket. Hadde penis enlargement pills funket hadde alle mannfolk gått rundt med kølla i trillebår. Har fint lite å si at den ikke kan brukes til noe. Mvh. South Park og Joe Rogan :D

Har hørt det funker bra å gni glans inn med hvitløk. Den ekstra blodtilførselen stimulerer til videre vekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmin hadde vel det man kan kalle stor, det blei nesten for vondt inni mellom. Og ikke alltid spesielt godt. Typen min har mindre, men det er såååå mye bedre . Tror det har noe med hvordan man gjør jobben også. Jeg er ikke spesielt trang, men ikke jævig vid heller. Men har født et barn så det setter sine spor inni der det også med utviding :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke spesielt oppsiktsvekkende at automatiske handlingsmønstre, biologiske imperativ og prosesser, kjemiske reaksjoner og elektriske signaler spiller inn for hvilke seksuelle preferanser mennesket har. Vi er dyr og alle handlinger influeres av førnevnte fenomen. Evolusjonært og biologisk sett finnes trekk som betraktes som mer attraktive enn andre fordi de er en indikator på bedre helse, bedre evne til å beskytte, større grad av (opplevd eller reell) tradisjonell mannlighet, osv. Ikke politisk korrekt, men jeg har for vane å være løpegutt for det forskningen har å tilby av kuriosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at vaginaen bare er 4cm i lengden, er det sant eller er jeg på bærtur? :p

MHM ja. Helt riktig. Det pleier å butte etter 10-20 cm, helt avhengig av damen. Vil tippe et snitt er ca. 15 cm. Dametisser varierer i size akkurat som guttetisser. Har du fire cm dyp vagina har du.....drumroll...microvagina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor damer er så ræva til å parkere?!

De blir hele tiden løyet til om hvor mye 20 cm faktisk er.... trommelyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...