Gå til innhold

Kjære dere snille mennesker som vet veldig mye!


Anja Røverdatter

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sårt litt forandring i treningen min, har aldri fulgt et skikkelig program før, og kunne tenke meg å prøve det nå - ender alltid opp med det samme, men nå som jeg logger blir det kanskje lettere å holde seg til et fast program en stund? ;)

Ser dere gir mye gode svar ellers i forumet, så om noen er i det snille hjørnet i dag så setter jeg veldig stor pris på litt hjelp :)

Jeg liker best å trene styrke 4-6 dager i uken, og trenger å fokusere på skuldre og bakside bein samt mage. Ellers skal jeg prøve å være åpen for alt :D

Anyone..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange veldig gode programmer der ute med skikkelig progresjonsregler, periodisering og målfokus. Les først disse:

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-muskelvekst-treningsprogrammer/

http://fitnessbloggen.no/velg-riktig-treningsprogram/

Så vil du få et lite intrykk av hva som kanskje passer deg best. Personlig erfaring gjør at jeg kan anbefale doggcrap, fst-7 og 531 på det varmeste. PHAT virker og som et solid valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leg extension vil ikke øke testoproduksjonen, men tung knebøy derimot finnes det vel noen artikler om har en positiv effekt på testoproduksjonen :) Men dette blir vel igrunn flisespikkeri

Jada, vi snakker tung bøy :) Mulig det er flisespikkeri, men er vel egentlig greit med tanke på treningsfrekvens og...

Istedenfor den klassiske Rygg/Biceps, Bryst/triceps, bein og skuldre, så bruker jeg beindagen til det jeg føler trenger litt ekstra trening :) Armene har iallefall endelig begynt å vokse, selv om de sto på stedet hvil ganske lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...