Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

med en kroppsvekt på 74 kg, gjennomførte jeg 5x5 rep/sett på benken med 92.5 kg igår all alone:) Har lenge variert mellom 85 og 90 kg 5x5, men alltid hatt behov for hjelp på de siste 1-2 reps. Jeg er veldig fornøyd med resultatene ett solid og sunt kosthold kombinert med div. kosttilskudd har gitt meg de siste 14 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en kroppsvekt på 74 kg, gjennomførte jeg 5x5 rep/sett på benken med 92.5 kg igår all alone:) Har lenge variert mellom 85 og 90 kg 5x5, men alltid hatt behov for hjelp på de siste 1-2 reps. Jeg er veldig fornøyd med resultatene ett solid og sunt kosthold kombinert med div. kosttilskudd har gitt meg de siste 14 dagene.

Wææ, da hadde du kontroll! Godt jobba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en kroppsvekt på 74 kg, gjennomførte jeg 5x5 rep/sett på benken med 92.5 kg igår all alone:) Har lenge variert mellom 85 og 90 kg 5x5, men alltid hatt behov for hjelp på de siste 1-2 reps. Jeg er veldig fornøyd med resultatene ett solid og sunt kosthold kombinert med div. kosttilskudd har gitt meg de siste 14 dagene.

Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greide en halv i mai og 3 i august:) Målet er å greie 5 innen jul:)

Ikke noe problem det, har troa på deg jeg :)

Har bare 3,5 kg igjen til å ta egen kroppsvekt + i benken og det går lett om 2 uker. Da er vekta på ca 105 kg og jeg SKAL presse opp 110 kg :p

Er så deilig den dagen man tar egen kroppsvekt i benk :) Ser du har jobbet hardt for det på før/etter tråden. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1x200 kg i knebøy

1x215 kg i markløft

1x100 kg i militærpress

1x140 kg i benkpress

alt på 87-88kg er vell det jeg er mest fornøyd med siden jeg plukket opp en vekt første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...