Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre hvilke løft eller prestasjon dere setter som all time favoritt. Det må naturligvis ikke være den siste tidens toppløft, og for mange er det vel kanskje når benkpressen passerte 100 som er mest minneverdig.

Legg gjerne ved video om du har.

For min del er det ingen ting som topper stående strikt skulderpress på 1x95, kvikklunch og kake på hele forumet når jeg når 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker den sinnsyke følelsen da jeg PLUTSELIG klarte 1 pull-up! Det var dagen sin:)

Samme her!

Og da jeg gjorde 55kg i knebøy, noe som er mer enn min kroppsvekt! Det var riktig nok i en smith maskin, så føler nesten at det ikke gjelder, og det er ikke så tungt, men er stolt uansett! :p Teknikken med barbell begynner å komme seg, så snart blir det nok bw der og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man komme med noe som overhodet ikke skjedde på treningsstudio?

En eller annen gang mens jeg bodde hjemme, og var med på steinplukking på diverse gårder hvert år, så kom jeg over en rimelig diger stein (jeg aner ikke hva den veide, men jeg var vel maks 155 høy og veide sikkert under 45 kg sjøl...), og gamlebonden som kjørte traktoren var på vei bort for å ta den på gaffelen på traktoren. Da jeg løfta den opp sa hele ansiktsuttrykket til gubben "JØSS". Det kommer jeg til å være stolt av lenge. De små ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mangen andre, så er eg også fornøyd med hangups (Overhåndsgrep)

På rekrutten tok jeg NULL!

Det var flaut, og eg bestemte meg for at sånn kan det ikkje være!

Når eg dimmet var eg 12kg lettere, tok jeg 16 stykk

på dimmetesten! Deilig, Jaaaaa! Good Memories!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160x5 i benkpress (for +9kg siden). Hadde 130x7 for 3 uker siden, så er et godt stykke opp. Vet ikke hvordan jeg rota meg inn i dette - men det viktigste er nok å få i seg nok mat en stund framover nå. Høsten og vinteren kommer i så måte perfekt. Har også 5 reps på +50kg ekstravekt i chins som jeg synes er ganske decent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Hvilke løft skulle det ha vært. Blir sjelden imponert av sterke enkeltløft siden det alltid er mange som er såååå mye sterkere :DSå jeg er vel mest fornøyd med at jeg på 90 kg kroppsvekt både løftet 230 kg i markløft og løp 10km på 39 minutter. Ellers tok jeg 50 chins da jeg klatret (men da veide jeg jo 60 kg haha) så er ganske fornøyd med 42 ustricte chins på over 80 kg kroppsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...