Gå til innhold

Fettprosent; hot or not?


Miss Iron

Anbefalte innlegg

Helt enig, det er ganske andre ting som er viktigere her i livet enn fettprosent, lol. Feks om hun benker 1xBW, bøyer 1.5xBW og marker 2.0xBW.

o_O Nå snakka ikke jeg om hva som er viktigst..

Det å krangle over smak og behag/personlig smak blir for teit.. "Nei du kan ikke like det fot jeg syns det er stygt!"

Seriøst? Hvem krangler om personlig smak?:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

o_O Nå snakka ikke jeg om hva som er viktigst..

Det å krangle over smak og behag/personlig smak blir for teit.. "Nei du kan ikke like det fot jeg syns det er stygt!"

Seriøst? Hvem krangler om personlig smak?:huh:

Det er det nok veldig mange som gjør. Er maaaaaange som bare, nei, du har så dårlig smak i gutter, syns du HAN er kjekk?? o_O Jeg bare: seriøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok veldig mange som gjør. Er maaaaaange som bare, nei, du har så dårlig smak i gutter, syns du HAN er kjekk?? o_O Jeg bare: seriøst??

Det som også er artig er hvordan jenter kategorisk og prinsippfast ALLTID mener at enhver gutt man introduserer for en venninne av dem ikke er kjekk nok for denne venninnen. Ingen er kjekk nok så lenge hun ikke har funnet ham selv. Uansett om hun selv ser ut som dritt og han er Brad Pitt. Det føyer seg bare sammen med den gode gamle "..han var uansett ikke bra nok for deg..". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er artig er hvordan jenter kategorisk og prinsippfast ALLTID mener at enhver gutt man introduserer for en venninne av dem ikke er kjekk nok for denne venninnen. Ingen er kjekk nok så lenge hun ikke har funnet ham selv. Uansett om hun selv ser ut som dritt og han er Brad Pitt. Det føyer seg bare sammen med den gode gamle "..han var uansett ikke bra nok for deg..". :D

Haha, ja, det har du rett i. Det er utrolig teit. Jeg gjør forsåvidt ikke det ;) Jeg er nok veldig ærlig sånnsett. Og bra er det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15-30. Men jeg er en av de merkelige som er fan av former på jenter jeg da.. (y)

Hører den der ofte, og i hvilken verden (sett bort fra USA) er former==fett? Oppskriften på sprettrumpe og sexy bein er muskler og relativt lav fettprosent. Timeglassfigur forutsetter relativt slank midje i forhold til skuldre, rygg, bak og lår, som forutsetter litt muskler og normal-lav fettprosent...

Former==fett? Welcome to 'murica! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører den der ofte, og i hvilken verden (sett bort fra USA) er former==fett? Oppskriften på sprettrumpe og sexy bein er muskler og relativt lav fettprosent. Timeglassfigur forutsetter relativt slank midje i forhold til skuldre, rygg, bak og lår, som forutsetter litt muskler og normal-lav fettprosent...

Former==fett? Welcome to 'murica! ;)

1. Oppskriften på bryst på jenter er nå hvertfall ikke en ekstremt lav fettprosent ^^

2. Former omfatter nødvendigvis ikke bare rumpe og bryst. Tenker på mage også

3. Fettprosenten på en vanlig kvinne ligger rundt 30% . Jeg hevder altså ikke at fett = former.

4. Timeglassfigur er ikke noe must for meg.

5. Som man kan tolke ut fra den prosenten jeg skriver, foretrekker jeg altså ikke jenter som er ripped, men som altså har bitte litt ekstra å klype i.

6. ...... Har ikke noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne fettprosenten :) På bildene så så alle fra 10% opp til 30% helt smashing ut, synes jeg :) Som sagt, riktig fordelt over kroppen og muskler og fasong UNDER fettet har mye og si:)

Selv har jeg målt min fettprosent på tre måter. På tredemølla jeg har, og to ulike måter hvor man måler med målebånd rundt ulike punkter på kroppen (en hvor man måler forskjellige punkter avhengig av om man er mann/kvinne på den ene bergningen, og samme steder uavhengig av kjønn på den andre. Men kjønn måtte legges inn i "kalkulatoren".....) På tredemølla har jeg mellom 17,85% og 18,45%......Fredag lavere enn på søndag kveld....På de to andre målingene, husker ikke hvilke gav meg hva,- så hadde jeg i følge målebåndene 33% kroppsfett på den ene og 25% på den andre....Tipper tredemølla er mest riktig jeg:) He-he....Ser forøvrig mest ut som INGEN av "eksempelkvinnene" i starten av tråden da....:LOL:men like blid!

Nei, fettprosenmålene bør man ikke henge seg for mye opp i, iallefall ikke sammenligne seg med andre, men og måle seg før man STARTER en sunnere livsstil, og ha som mål x-antall prosent ned i løpet av 6mnd, kan sikkert ha noe for seg.. Gitt at man får hjelp til og måle riktig og ikke minst LIKT fra gang til gang.......(jf mine mål med skyhøy variasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Oppskriften på bryst på jenter er nå hvertfall ikke en ekstremt lav fettprosent ^^

2. Former omfatter nødvendigvis ikke bare rumpe og bryst. Tenker på mage også

3. Fettprosenten på en vanlig kvinne ligger rundt 30% . Jeg hevder altså ikke at fett = former.

4. Timeglassfigur er ikke noe must for meg.

5. Som man kan tolke ut fra den prosenten jeg skriver, foretrekker jeg altså ikke jenter som er ripped, men som altså har bitte litt ekstra å klype i.

6. ...... Har ikke noe mer :)

Det går fint ann å ha former selv med en veldig lav fettprosent. At man har lav fettprosent trenger ikke å bety at man nødvendigvis mister verken bryster eller rompe.. Noe handler greit nok om gener - men igjen - mye handler om å trene riktig. Just sayin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...