Gå til innhold

Fettprosent; hot or not?


Miss Iron

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Utifra disse bildene synes jeg 20-30...Hva som er hot or not i forhold til fettprosent er jo litt varierende fra person til person. Og litt enig med det som ble sagt over her om at sunt er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger merke til at flere har nevnt noe av det samme tidligere...

Fettprosent er så sammensatt at å sammenligne det så kalt "ultimate" med bilde ovenfor blir feil.. Vi har så ulike forutsetninger - da spesielt hvor fettet sitter på den enkelte kvinne... Hva som er fint av fettprosent på kvinne A, trenger på ingen måte å se verken sunt eller bra ut på kvinne B...

Jeg vil tillate meg å si at en lav fettprosent ikke automatisk vil resultere i verken en sunn eller "optimal" kvinnekropp..

En sunn kropp med riktig fettfordeling bør være hva man bør etterstrebe - hvilket er ekstremt individuelt spesielt hos kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...