Gå til innhold

Hjelp! Fått gode styrkeresultater, men dårlige muskelresultater


Gjest GuJunPyo

Anbefalte innlegg

Latterlig lite mat! - spis mer til hvert måltid og når du avslutter hvert måltid så drikker du en hel liter melk paa styrten! Det gjorde jeg da jeg var sytten år og uerfaren...

Prøvd det der jeg også. Men det blir for mye fett. Og slikt kan fort gi utslag i demotivasjon til en 17år gammel gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GuJunPyo
Det kalles noob-gains, noe man kan gjøre som nybegynner. Man kan fint øke styrken på diett også(kaloriunderskudd).

Oja, helvete. Men jeg brukte diett.no for å regne ut maten. Jeg finner en annen kaloridagbok for å regne ut maten. Men jeg har et problem, hvis jeg f.eks skal finne ut hvor mye kylling eller ris jeg skal spise må jeg jo finne ut vekta på maten, og da bruker man jo sånn greie for å finne ut hvor mye maten greier. Forrige gang jeg gjorde dette så begynte store søstra mi å klikke og si til faren min at jeg begynner å få spiseforstyrelser og kommer til å få anoreksi. Og jeg vil helst slippe alt det trøbble igjen, hvordan i helvete skal jeg finne ut hvor mye ris jeg skal spise uten å regne vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd det der jeg også. Men det blir for mye fett. Og slikt kan fort gi utslag i demotivasjon til en 17år gammel gutt.

Da pumper du bare litt mere jern! Det viktigste er å få nok kalorier i sirkulasjon! Jeg la på meg fra 80 kilo til 95 kilo fra jeg var 17 til jeg fylte 18, litt extra fett kom det, men ikke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuJunPyo
Boil-in-bag-poser med basmatiris.

To kyllingfiléter og en pose basmatiris 3 ganger om dagen. :D Smør på med en liter h-melk i tillegg, så blir det bra.

Det vil si 3poser ris, og ca en kg kylling til dagen.

En kilo? Er ikke det for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da pumper du bare litt mere jern! Det viktigste er å få nok kalorier i sirkulasjon! Jeg la på meg fra 80 kilo til 95 kilo fra jeg var 17 til jeg fylte 18, litt extra fett kom det, men ikke så mye...

Kjører man mengde med benk, bøy, mark 6 ganger i uken, så er det ganske begenset hvor mye mer jern man kan løfte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GuJunPyo

Der fant jeg ut hvor det ble feil. Ifølge diett.no tidligere var 300 gram ris 1200 kalorier, mens den nyen siden jeg finner sier 390 kalorier. Diett.no sa et ufattelig høyt tall på Riset og derfor ble det lite kostholdet mitt 3000 kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg ut hvor det ble feil. Ifølge diett.no tidligere var 300 gram ris 1200 kalorier, mens den nyen siden jeg finner sier 390 kalorier. Diett.no sa et ufattelig høyt tall på Riset og derfor ble det lite kostholdet mitt 3000 kalorier.

300gram basmatiris = 1000kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører man mengde med benk, bøy, mark 6 ganger i uken, så er det ganske begenset hvor mye mer jern man kan løfte.

Ha! prøv å si det tll Arnold... Ungdommen nå til dags... selv så trente jeg i lange perioder 6-7 ganger i uken og to ganger om dagen da jeg var tenåring, det viktigste er aa spise nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! prøv å si det tll Arnold... Ungdommen nå til dags... selv så trente jeg i lange perioder 6-7 ganger i uken og to ganger om dagen da jeg var tenåring, det viktigste er aa spise nok!

Nå er jeg ren for farmasøytiske midler som AAS, da, i tillegg er jeg styrkeløfter og ikke båddibillder. Ikke vil jeg kalle meg ungdom heller, akkurat!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuJunPyo
Ja, ok. Men nå har vi hjulpet deg så godt vi kan, så får du selv finne ut hvordan du skal gjøre det. Vi kan ikke tvinge foreldrene dine til å kjøpe mer mat til deg, dessverre!:)

Ja, ja. Går nok bra. Blir jo ikke feit av å spise kyllingvinger. Og jeg kan jo ta med litt ekstra egg til lunsjen til skolen og egg har jo proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuJunPyo
Ta til deg rådene du har fått, ser ut som du har skjønt det nå ;) Begynte å lure når jeg så at jeg spiser sikkert det dobblete av det du gjør :p hehe. Ang styrkebiten du nevner, så kan man få en fin progresjon det første året ;) Lykke til :)

Jepp :) Men jeg har jo fått styrkegains for 7 måneder, hvis jeg starter å trene med riktig kosthold må jeg trene 7 ekstra måneder for å få musklene jeg egentelig skal ha fått til nå eller kommer om de musklene om noen uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...