Gå til innhold

tviholder kroppen min på vann?


juletre

Anbefalte innlegg

Hahahaha, eirich for president. Ler så jeg griner av denne tråden ! Nå gikk jeg til og med glipp av måltidet mitt :( Viktig å spise hver 3 time, eller så mister du gains. Får bare spise litt mer carbs neste måltid slik at jeg ikke spiser det på kvelden. For carbs på kvelden gjør deg feit :troll:
Ok,er det greit å gjøre narr av og håne folk på fitnessbloggen?Du fremtrer ekstremt barnslig og umoden og ikke minst usæriøs. Og de andre påstandene var dine ikke mine. At du ikke kan holde deg for god til å skrive slike innlegg,det skjønner jeg ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok,er det greit å gjøre narr av og håne folk på fitnessbloggen?Du fremtrer ekstremt barnslig og umoden og ikke minst usæriøs. Og de andre påstandene var dine ikke mine. At du ikke kan holde deg for god til å skrive slike innlegg,det skjønner jeg ikke.

Tror du ikke litt av poenget var å være barnslig og patetisk? Like useriøst som detox. Kan du vise til forskning som viser at detox faktisk funker innrømmer jeg MER enn gjerne at jeg tok feil (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke litt av poenget var å være barnslig og patetisk? Like useriøst som detox. Kan du vise til forskning som viser at detox faktisk funker innrømmer jeg MER enn gjerne at jeg tok feil (y)
Vi har allerede snakket om dette,men du har vel ikke orka å lese gjennom 6 sider med diskusjon ang akkurat d der:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese hele tråden engang, the level of dumb is too f**king high!

For det første: Hva man tror er fullstendig, komplett irrelevant. Dersom godt kontrollert forskning på et stort antall mennesker viser at en behandling ikke har noen effekt utover placebo, og "behandlingen" i tillegg ikke har noen plausibel forklaringsmekanisme*, så er det fordi "behandlingen" ikke goddamned fungerer.

*Nei, chi/ki/chacra/qi/healing waves/magiske magneter/engler/gud er ikke plausible forklaringsmekanismer. Dersom f.eks. akupunktur eller homeopati hadde blitt vist å fungere utover placebo hadde vi måttet forklaste absolutt alt vi vet om universet vi lever i, fordi det ikke finnes noen fysisk forklaring for hvordan vann har "hukommelse" eller nåler kan "aktivere kroppens selvlegende mekanismer".

For det andre: Tarmskylling og "rensekurer" kan være direkte helseskadelig. Vi er svært avhengige av en sunn bakterieflora, og hva tror du skjer når du skyller tarmsystemet rent eller har eksplosiv diaré i 2 uker..? Bakteriefloraen i magen utgjør en stor del av både fordøyelsen vår og immunforsvaret vårt. Kanskje ikke nevneverdig smart å skylle det området rent, eller hva..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which unskilled individuals suffer from illusory superiority, mistakenly rating their ability much higher than average. This bias is attributed to a metacognitive inability of the unskilled to recognize their mistakes.[1]

Actual competence may weaken self-confidence, as competent individuals may falsely assume that others have an equivalent understanding. David Dunning and Justin Kruger conclude, "the miscalibration of the incompetent stems from an error about the self, whereas the miscalibration of the highly competent stems from an error about others".[2]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som ikke deltok i selve diskusjonen eller tilføyer den noe annet en å bare komme på slutten med morsomme bilder så minner jeg om at det ikke er fritt fram for det. Om dere derimot ønsker å ta opp tråden eller gå videre/dypere på noe av det som blir diskutert dere man hjertlig velkommen til det. Men det er ikke i off topic forumet, selv om tråden har gått noe vekk fra tema men fortsatt har spilt en rolle iht detox og lignende.

-Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...