Gå til innhold

Alternativ trening med Fredrik og Birgitte :)


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De to siste bildene er nok for at jeg skal følge med på denne tråden. (Ganske i grunn det som fattet oppmerksomheten min med det første.. :nin:). Jeg er blitt inspirert! Synd at jeg har 0 stykk kult menneske å utføre de øvelsene med. (n)

Æ ska lær dæ! Så får vi med Ulrik:D

så digg ut å hipthruste lillestorejenta.

Åh, du sku bare visst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Alternativ trening

Gøteborg style

Vel, siden

Fredrik Gyllensten Ikke har klart å ta ansvar for å oppdatere på en stund, så får vel jeg gjøre det.

Forrige alternative trening ble foretatt i Gøteborg, derav ingen fantastisk film, men bilder. Men hey, bilder sier jo mer enn tusen ord, right?

Et knippe øvelser som kan benyttes på en fantastisk lørdag, eventuelt hver dag dersom du kjeder deg:

1) Vektløfting m/ strategisk plassert distraksjon. Viktig å øve på evnen til å fokusere slik at en ikke blir lett distrahert under fremtidige løft/konkurranser.

post-3702-14440924385666_thumb.jpg

2) Posebæring. Kan benyttes til bicepscurls og alle sånne snåle øvelser som kule folk vanligvis ikke gjør..

post-3702-14440924385955_thumb.jpg

3) Opp-ned-henging. For å øke blodsirkulasjonen til hjernen.

post-3702-14440924389612_thumb.jpg

4) Pull ups/Chins m/ motstand i startposisjon. Eventuelt uten dersom du er like svak som meg..

Her må altså medhjelper holde igjen og ikke bare sitte å ta bilder av seg selv slik som det blir illustrert..

post-3702-14440924403354_thumb.jpg

post-3702-1444092439465_thumb.jpg

5) Kake-/matspising. Spis mest mulig slik at magemusklene får strekt seg godt ut. Bevegelsestrening er et svært viktig punkt som dessverre mange glemmer.

Problemer med for små posjoner? Løsning: buffè.

post-3702-14440924400321_thumb.jpg

6) Push ups på random steder m/ ekstravekt og motstand i form av masse klær.

Er sterkt å anbefale dersom man har litt ekstra oppmerksomhetsbehov en dag.

post-3702-14440924401806_thumb.png

Et tall) Eventuelt kan man jo løfte litt ordentlige vekter også. Hive de rundt. Funker fett.

post-3702-14440924401341_thumb.jpg

Tallet etter et tall) Eventuelt kan man gjøre litt cardio med innlagt powernapping.

Sku egentlig være shopping, men pinglemannen klarer jo bare løfte vekter.. Shopping er visst cardio, noe som er dødelig for vektløftere..

post-3702-14440924388258_thumb.jpg

Må dessverre meddele at de kommende alternative treningene vil bli med mindre human weights og mer.. ja.. meg.

Fredrik må visst fokusere på oppkjøring mot NM, men no worries, jeg tar ansvar!

Stay tuned, there's more to come!

post-3702-1444092438723_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...