Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BWL og MC <3, Første gang man kverker Nefarian og Ragnaros #denfølelsen. Ingen andre bosser i har gitt meg like stor tilfredstillelse av å endelig slå som de to.

Enig i denne :) Husker enda brølet på ventrilo da disse to + onyxia gikk ned første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BWL og MC <3, Første gang man kverker Nefarian og Ragnaros #denfølelsen. Ingen andre bosser i har gitt meg like stor tilfredstillelse av å endelig slå som de to.

Enig med deg der! men må adde Kel'Thuzad og Illidan! samt Kil'jaeden.. etter det så gikk alt nedover.

Men top 3 = Ragnaros(pga spillet var helt nytt) Nefarian og Illidan

O noes min Geeky identitet is out! *Hides*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ikke sant.

Føler det er bra at WoW har blitt slik det har blitt de siste årene. Blanding mellom at spillet ikke er like nytt og spennende lengre, samt siktet til de yngre spillerne som det er nå.

Men når man mimrer tilbake på det man har opplevd i spillet, så føler jeg ikke det hadde vært bortkastet tid som nesten alle mine venner sier wow er.

Fikk jo mange RL venner, vært mye på reiser rundt om i europa å møtt de. og er jo det livet er til for, å gjøre det man liker:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

This thread brings back memories! :D

Jeg har spilt mye WoW i min tid, og stort sett alltid storkost meg uansett hva jeg gjorde. En god stund siden jeg har vært innom nå, og iblant har jeg litt lyst til å åpne accounten min igjen, rett og slett fordi det er så utrolig chill å bare slappe helt av med det spillet, spesielt hvis det er nytt content! Tror riktignok jeg lar være foreløpig, ettersom det bare blir til at jeg bruker for mye tid som jeg egentlig burde ha brukt på noe annet. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er flott med MoP er at man faktisk kan spille casual uten å miste noe av moroa, joda du mister jo "the very very very hard hard" stufz, som er akkurat samme som vanlig, men med en liten vri:p

Ikke spilt selv på hmm ett par mnd, kun logget på, dratt BWL også logget av, spilt Dota så dra på jobb/trening som hovedsaklig tar opp hele dagen:p

Nå satte jeg meg faktisk ned å så igjennom gamle screenshots! artig nerdy stuff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte mye for mange år siden. Jeg var i betaen og spilte Vanilla til døde. Levlet warrioren min som tank (...) og var bl.a MT på en av Europas første Onyxia kill. Var også MT når serveren vår (Thunderhorn) begynte med MC 40 mans raid. Hadde det utrolig gøy i lang tid, men falt av lasset en stund etter Dark Portal ble åpnet.

Har spilt litt innimellom når jeg er med brødrene mine. Levlet en Monk litt i julen bare på gøy. Men min hardcore tid med WoW er nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg nok han var på liste over hvem som fikk rank 14, noe vi ikke hadde på vår.. derfor det blei så latterlig vanskelig å få til, flere grupper som prøvde å slå den andre gruppa(begge var horde ofcourse..) Tror han ene som aldri blei rank 14 hadde rundt 750k kills før han fikk Warlord(13) haha, han var elendig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt WoW lenge(Korean Beta) og var super hardcore PvE i Vanilla(en av få som cleara Naxx). Skaffet meg også Grand Marshal i Vanilla. I TBC var jeg en casual PvPer grunnet at mye av tiden i TBC gikk til Forsvaret. I Wotlk Gikk jeg Hardcore igjen og var i en 5dager i Uken raid guild noe som resulterte i Server firsts og noen top 100 plasseringer. Cata startet casual men endte litt mer hardcore i en top 1000 guild(var en av de beste 25man norske).

Mainer om dagen Brewmaster Monk og guilden ligger på 8XX plass. Den har akkurat blitt downsiza fra 25 til 10man grunnet mye folk som har blitt litt lei, men vi som sitter igjen satser på litt god progress fram til 5.2 hvor vi skal trapp opp å prøve oss på en bedre plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Update: Dinget 90 med priest,pala og warlock atm!

Tar sin tid når man først dinger, så priest/wlock er ikke spilt på etter ding haha! Mens har klart å blitt honored med golden lotus på paladin!-_- Taaaar laaang tid!

Smålvler også en monk atm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...