Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet
gawd. Jeg ville ikke valgt pala som main om jeg skulle valgt nå. Nå har jeg riktignok sliti med retpala siden vanilla, så jeg er en smule lei kan du si, holy frista aldri, og jeg var aldri mega keen på å tanke i pve heller. Om jeg var deg ville jeg valgt en class som har vært viable i arena gjennom flesteparten av sesongene. Type ikke eleshaman eller retpala, men heller rogue, lock, mage, restoshaman etc. Er så kjipt å spille en class som ikke funker i arena i det hele tatt. Holy har riktignok funka av og på da, og tanking(pve ofc) er palaer faktisk gode på, men det er så jævla opp og ned i pvp med palaer. Om du KUN skal holypvp og pvetanke, så kjør på, men plutselig kommer det en patch som gjør deg ubrukelig:p

Jepp stemmer nok dette! Blir KUN pve tanking og KUN holy pvp evt! Hvis ikke overfører jeg nok/lvler en ny char. Typ mage,lock,warrior evt :) Men tanken er ihvertfall å bli en uber tank! Atm er jeg human paladin.. Men vurderer sterkt å migrate til twisting neither og blir BEEF PALADIN TANK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp stemmer nok dette! Blir KUN pve tanking og KUN holy pvp evt! Hvis ikke overfører jeg nok/lvler en ny char. Typ mage,lock,warrior evt :) Men tanken er ihvertfall å bli en uber tank! Atm er jeg human paladin.. Men vurderer sterkt å migrate til twisting neither og blir BEEF PALADIN TANK!

Nice. go bigg and strong:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egnentlig bare hatt 1 character som jeg har brukt de 5 åra jeg spelte, en Orc Warrior. Vanilla var jeg semi hardcore PVE, tok et bosser i Naxx, Mangla C'thun i AQ40, ellers tok vi alt. Så kom BC, var veldig hardcore PvP i s1 og s2, ranka som en av de beste 3v3 laga i vår battlegroup. Dette var dog mens Windfury + Macspecc til Warriors var OP. Så blei jeg casual, raida for moroskyld. Det gikk greit det siden alle de første raidgruppene var såpass lette. Gikk tilbake til PvP i de senere sesongene så raida aldri Sunwell eller Black Temple. Wotlk var tidenes mest elendige expansion, alt var for lett, alt PVE blei slått tidlig, heroics var ikke i nærheten av å være vanskelige en gang. I perioder tanka jeg heroics som fury pve specca, null stress. Tok en lang pause + førstegangstjeneste i denne perioden også, så spelte ikke mye da.

Cataclysm var et helvette, etter mange år med lett raiding var ikke folk vandt med innsats for å få epics. Vanskelig å finne en god semi hardcore guild så jeg slutta.

Jeg skal innrømme jeg ofte leker med tanken om å re aktivere kontoen min for å herje i Arenaene en stund. Var veldig nære før jul da jeg fant videoen fra da jeg eide en av Europas beste Rogues 3 kamper på rad, ahhhh good times, men skal sies at man er dittlei av å bli nerfa etter 5 år som warrior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Har egnentlig bare hatt 1 character som jeg har brukt de 5 åra jeg spelte, en Orc Warrior. Vanilla var jeg semi hardcore PVE, tok et bosser i Naxx, Mangla C'thun i AQ40, ellers tok vi alt. Så kom BC, var veldig hardcore PvP i s1 og s2, ranka som en av de beste 3v3 laga i vår battlegroup. Dette var dog mens Windfury + Macspecc til Warriors var OP. Så blei jeg casual, raida for moroskyld. Det gikk greit det siden alle de første raidgruppene var såpass lette. Gikk tilbake til PvP i de senere sesongene så raida aldri Sunwell eller Black Temple. Wotlk var tidenes mest elendige expansion, alt var for lett, alt PVE blei slått tidlig, heroics var ikke i nærheten av å være vanskelige en gang. I perioder tanka jeg heroics som fury pve specca, null stress. Tok en lang pause + førstegangstjeneste i denne perioden også, så spelte ikke mye da.

Cataclysm var et helvette, etter mange år med lett raiding var ikke folk vandt med innsats for å få epics. Vanskelig å finne en god semi hardcore guild så jeg slutta.

Jeg skal innrømme jeg ofte leker med tanken om å re aktivere kontoen min for å herje i Arenaene en stund. Var veldig nære før jul da jeg fant videoen fra da jeg eide en av Europas beste Rogues 3 kamper på rad, ahhhh good times, men skal sies at man er dittlei av å bli nerfa etter 5 år som warrior.

Warrior er fortsatt noen jævler både pvp og pve da.. men men! Haha! Good times ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er super gamer og har holdt på av og på i 6 år nå :p

Er holy paladin på frostmane som alliance, og går mest i arena for tiden! Var semi-core i starten av cata som tank, men greide heldigvis å gi meg før det ble for ille :p

Monk stiller absolutt ikke svakt som dps i pvp, men healer er temmelig squishy ;) Funker visstnok bra i pve, men ikke noen erfaring med det selv!

Der var jeg på horde før jeg slutta iløpet av WotLK :) hvis du var der før den tid skal du ikke se bort ifra at du har "truffet" meg, lagde som regel litt støy rundt meg på den tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nok ikke der da, var horde på Lightnings Blade frem til litt før MoP :)

Sikkert ikke så mange av de gamle heltene som er igjen, ingen av de jeg fortsatt holder kontakt med i det minste :) Mener å huske de store PvE-guildene dabbet av litt iløpet av WotLK også, ihvertfall In Excelsis som jeg var i. Men Memento Mori er der enda kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egnentlig bare hatt 1 character som jeg har brukt de 5 åra jeg spelte, en Orc Warrior. Vanilla var jeg semi hardcore PVE, tok et bosser i Naxx, Mangla C'thun i AQ40, ellers tok vi alt. Så kom BC, var veldig hardcore PvP i s1 og s2, ranka som en av de beste 3v3 laga i vår battlegroup. Dette var dog mens Windfury + Macspecc til Warriors var OP. Så blei jeg casual, raida for moroskyld. Det gikk greit det siden alle de første raidgruppene var såpass lette. Gikk tilbake til PvP i de senere sesongene så raida aldri Sunwell eller Black Temple. Wotlk var tidenes mest elendige expansion, alt var for lett, alt PVE blei slått tidlig, heroics var ikke i nærheten av å være vanskelige en gang. I perioder tanka jeg heroics som fury pve specca, null stress. Tok en lang pause + førstegangstjeneste i denne perioden også, så spelte ikke mye da.

Cataclysm var et helvette, etter mange år med lett raiding var ikke folk vandt med innsats for å få epics. Vanskelig å finne en god semi hardcore guild så jeg slutta.

Jeg skal innrømme jeg ofte leker med tanken om å re aktivere kontoen min for å herje i Arenaene en stund. Var veldig nære før jul da jeg fant videoen fra da jeg eide en av Europas beste Rogues 3 kamper på rad, ahhhh good times, men skal sies at man er dittlei av å bli nerfa etter 5 år som warrior.

Nice arena.

Ja Cataclysm var en vanskelig tid for alle. hadde 1 år som jeg ikke spillte da jeg å. var noe med det veldig mange som slutta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd:D Legg til [email protected] på battleneten om dere vil;) Har selv gamet WoW av og på siden vanilla tiden(fyfaen tiden flyr...! Fikk sjokk når jeg fikk 8th anniversary i posten for noen mndr siden). Har en lvl 90 warrior som kun brukes til PVP og litt achievement omdagen. Før var det masse raid som stod på spill,men den tid er over, man blir litt for fastlåst da.. hehe:) MEN kan være så ærlig at jeg savner 40mans raid tiden i vanilla, folk kan si hva dem vil.. men artig og sosialt(tro det eller ei), det var det virkelig! :D Glad jeg fikk oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at 40man var morro ja.

Selv om jeg var igjennom MC utallige ganger, og samme med ZG da det var nytt, så er det ikke mye som måler seg med det.

Kharazan hadde en helt spesiell stemning også da. Syntes at dess lenger ut i expansions man kom, dess mindre stemning ble det (Ulduar er et lite unntak, men selv ikke det var på nær like bra som ting var før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...