Gå til innhold

Del din BLOGG her - ikke logg nei! :-)


Maria F

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Lenaludvigsen

Blogger i om hverdagen, og det å kjempe seg ut fitnessbobla. (spisesykdom, både på gode og vonde dager)

Er veldig ærlig i de fleste innleggene mine, og blogger mest for at andre som sliter skal kunne relatere seg og finne litt støtte i det. Vet det er mange her som sliter også, så om man er en av de kan det vel være interressant å ta en titt:)

Ellers elsker jeg å lage mat, og lager middag til kun meg selv hver dag. Dermed har jeg også mange lure middagsoppskrifter og diverse annen god og sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

FITNESSBLOGG: oppskrift og innholdsfortegnelse

1. Nye formbilder OFTE, alltid i en minimal bikini, og senere et innlegg med "hvordan våger du/dere å kommentere kroppen min?!" Og; jeg vil ikke dømmes på utseende.

2. Presisere at fett% en har er alt for lav til at det er sunt. Og i alle andre innlegg må en bekrefte at helse, tross alt, er det viktigste.

3. Matbilder - hver dag. Og så forklare at du seeeelvfølgelig spiste mer enn avblildet, for du forsynte deg mer etterpå, eller glemte å ta bilde før du startet å spise. Og allt måltid må innholde minst et magisk nullkalori-produkt fra iHerb

4. Snakk masse om coachen din.

5. Skriv enda mer om sponsoren(e) din(e) og oppfordre ALLE leserne dine til å kjøpe all slags fantastiske produkter

6. Bruk ordene "Heeeeerlig", "deilig" og "fantastsik" i minst annenhver setning.

7. Husk å presisere at livet ditt selsagt består av mer enn trening..

8. Og husk formbildene da... ofte og sjukt mange som er nesten kliss like

<3 Fitness <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg vekker til live denne tråden. detter er min blogg:

Styrketrening og en sunn livsstil er min største lidenskap. Ikke bare innvendig, men også det man putter på huden vår. Liker å eksprimentere på kjøkkenet. Da særlig sunn og næringsrik mat. Synes det er viktig å ta vare på det kroppen man har og bli den beste versjonen av seg selv på alle plan. Liker også friluftsliv. Har siden vinteren 2008,fått diagnosen UC. Men lever i dag ett tilnærmet normalt liv. Dere vil kun merke dette når dere ser på oppskriftene mine. Jeg tåler nemlig ikke alt av ingredienser/mat

http://fitnesskaroline.blogg.no/post-3065-14441007356133_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...