Gå til innhold

Undertøyet du gjerne vil se JENTER i??


Sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Erfaringsmessig så liker menn damer både med og uten undertøy. Men hva vet man vel når man bare er 26.

Vet du en av de mest sexy tingene dere kan ha på dere, da? VÅRT undertøy? Ei søt jente som tusler rundt i min boxer og t-shirt er DIGG :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Ulekkert:

large]large]

Lekkert:

productimage-picture-overbust-corset-v1905us-240.jpgproductimage-picture-1131-55.jpg

Selv liker jeg ting som viser at man *kan* være litt rampete, men som ikke skriker "HORE" :D

Heeey, dt øverste er jo ganske så smikk!! I am digging it. Så lenge en har litt smådigg kropp må dt jo være greit:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er vel egentlig ikke veldig viktig hva slags undertøy dere har på dere.

Men hvis undertøyet spiller noe rolle for mannen, så er det vel gjerne i forspill sammenheng, og personlig syns jeg det er ille når dama tar av seg til undertøyet og det første som kommer i tankene mine er "OI! bingo lørdag på aldershjemmet".

Men for min del, så er jeg en real sucker for hvite blonde hipsters, eller litt dirty (ikke slutty) korsetter.

Hvis dama setter seg foran meg iført undertøy nevnt ovenfor, så skal du se at den mannlige evolusjonen går rett tilbake til steinalder og "ugg ugg" tilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...