Gå til innhold

Mange jenter i styrkerommet på ditt treningssenter?


Catrine

Anbefalte innlegg

Det er jo meg å speilbildet mitt da som er de jeg ser i styrkesalen som oftest, forutenom det så er der vell toppen to jenter til som jevnt inkluderer styrkesalen i treningsøktene sine. Men så tror jeg ærlig det generelt er flere menn enn kvinner som er meldt inn på gymmet jeg går på, så det er ikke akkurat noen stor overraskelse at det da er relativt få jenter som er i styrkedelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forhold til menn er vi nok minimalt med jenter i frivekt avdelingen, noen flere ved aparatene, men har følelsen av at en finner de fleste jentene på saltimene i forbindelse med aerobic/step osv..... Har trent tung styrke nå i 11 uker å føler jeg kan legge ut ett skrytebilde for stolt over hva som e kommet av resultater siden jeg aldri har hatt en synlig muskel :)post-20715-14440906899626_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt senter er det flest menn på frivektsområdet, og et par jenter som er langt mer veltrente enn meg. Jeg hadde stor angst for å bevege meg inn der i starten, siden jeg overhodet ikke ser veltrent ut. Men føler jeg stortsett bare for blide smil og at mannfolka flytter litt på seg slik at jeg skal få trent. Har forøvrig fått noen positive kommentarer fra de store mannfolkene om at det er bra at jeg trener skikkelig styrke, selvom jeg hverken er veltrent, særlig slank eller veldig sterk :) Føler meg nesten mer komfortabel der enn med apparatene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telte over i dag og når jeg kom var det 5 menn og 2 jenter i styrkeavdelingen. Tror det var tilsammen 5 innom mens jeg holdt på.

Jeg har som deg, startet å legge merke til hvor mange det er innom av jenter i styrkerommet jeg også nå. :) Ikke verst at det var 5 innom da! hehe mer enn det var der jeg trener i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare èn jente som har like fucked up døgnrytme som meg her på Pro Gym Vallø (soon to be Energy Fitness Club), men hun er til gjengjeld blid som en lerke og holder seg langt unna frivektsområdet. Mulig det er pga. meg, men ærlig talt, selv om om jeg høres ut som en orgasmisk alpha-orangutang når jeg kjører mark så er vel det ingen grunn til å holde seg på elipsemaskinen en time hver kveld? Right?? RIGHT??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som deg, startet å legge merke til hvor mange det er innom av jenter i styrkerommet jeg også nå. :) Ikke verst at det var 5 innom da! hehe mer enn det var der jeg trener i dag!

Vanskelig å ikke legge merke til det når man først tenker på det. Og det er ikke bare dilling heller, første dama jeg ser når jeg kommer inn er borte ved manualene og kroc-rower som en besatt kvinne.

Og for å svare på det tidligere spørsmålet om hva menn syns, så må jeg si at jeg digger det. Dersom de bare er der og "leker seg" uten mål og mening så er jeg ikke så fan, men jenter som er der for å trene ordentlig er veldig oppløftende å se. Og så har du selvsagt eye-candy faktoren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min erfarenhet av 3T center jag är på, är att det kanske är en eller 3 andra tjejer förutom mig, men som Natalie säger så hänger de ofta i gäng, och tränar två och två- jag tränar till 90% av tiden ensam, mest effektivt:) och en eller annan som tar en reps eller tre för att typen till hon gör det, medan hon mest ser på han hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg trener er jeg aldri alene jente i styrkerommet :) kan være en og annen gang jeg er alene med gutta, men som regel er det et par tre jenter som trener seriøs styrke. Da ser jeg bort fra de som sitter med telefonen 60 % av økta eller som bare sitter å ser på kjæresten :p

Kan vel fort ende opp med å sitte med telefonen 60% av tiden nettopp når man trener seriøs styrke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...