Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Etter å ha skummet gjennom denne tråden er jeg igrunn ganske fornøyd med at folk oppfatter meg som beta ettersom det tydeligvis er en forutsetning at man liker å rakke ned på "mindreverdige" for å være alpha...

Nei, dette er en greie andre betaer har for seg. En alfa har ikke noe behov for å tråkke på andre for å vise hvor stor han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrWednesday
Nei, dette er en greie andre betaer har for seg. En alfa har ikke noe behov for å tråkke på andre for å vise hvor stor han er.

Det var igrunn min tanke også. Selv om flere i tråden (og forsåvidt på FB) ser ut til å ha en klar oppfatning av at de selv er alphaer...

Vet igrunn ikke helt hva jeg er siden jeg ikke liker å rakke ned på andre for å fremheve meg selv. Mulig jeg bare har min egen vri og holder meg utenfor standardiserte personligheter... :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...