Gå til innhold

Vurdering av kosthold


Mona

Anbefalte innlegg

Hei :)

Etter utallige forskjellige tips når det gjelder kosthold, har jeg nå funnet noe som passer bra i min hverdag. hadde vært fint om noen kunne vurdert om dette er heeeelt feil eller om jeg kan satse på dette i forhold til en "rask" vektnedgang.

Frokost (ca kl 07.00):

1 dl havregryn (koke i vann)

30g proteinpulver/shake

Omega 3

Lunsj (11.30):

Salat med fisk/skinke ( noen ganger knekkebrød med makrell i tomat)

Mellom ( 14.00):

En frukt: eple, banan, pære...

Før trening (16.00):

En proteinshake

Etter trening:

En proteinshake

Middag (18.00):

100-150g fiks/kyllin/annet kjøtt

med salat

Noen ganger litt potet el. pasta

Det lurer seg inn litt nøtter etter middag :(

Kveld (ca 21.00)

Cottage chees med syltetøy eller jordbær...

Noen ganger har jeg spist litt nøtter i løpet av kvelden og da orker jeg ofte ikke kveldsmat...

Og når det gjelder min vekt så er jeg 100% sikker på at den er så høy fordi jeg er helt gal etter godteri og da spsielt sjokolade... er litt sånn enten eller person som enten forspiser meg på det eller klarer å la være!

Er også typisk kvinnelig i kroppen med min pærefasong hvor det meste fettet ligger på lår rumpe :mad:

har klart å gå ned 10 Kg på ett år men dette stoppet opp i mai. da gikk vektnedgangen tregere noe som resulterte i at jeg sluttet å trene kardio og spinning og kun fortsatte med styrke. (mistet vel litt motet)

Men etter at det kom på 2 Kg igjen i sommer er jeg nå mer gira enn noen gang så kanskje en logg her hadde vært lurt så har jeg noen som "følger" med på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...