Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Star Nutrition Whey-80

Banan: Helt OK smak om man blander det med vann, synes det smaker endel bedre med melk.

Jordbær: Synes denne smaker best med vann, er ikke noe supergodt og ikke stygt, helt greit

Bringebær: Denne minnet meg om Jordbær smaken, den var søt og god.. ikke det beste jeg har smakt.

Mintsjokolade: Dette er den beste fra Star Nutrition's Whey 80 om man blander den i melk. fantastisk, men om man blander den i vann er den direkte gjyselig.

Sjokolade: Er den jeg bruker mest, smaken er veldig grei i vann og i melk.

Vanilje: har tendenser til å skumme veldig mye i melk, smaken er OK på både vann og melk.

Star Nutrition Whey-100

Sjokolade: Virkelig godt, en av mine favoritter!

Star Nutrition Night Pro

Sjokolade: HELT FORFERDELIG i vann! i melk er den heelt gjennomsnittelig.. om man blander den i vann så bruker jeg 50-50 med Whey sjokolade og Night pro MED litt koffeinfri kaffe! blander du med melk og har 50-50 med pulver er den slettes ikke ille, da går den rett ned uten problemer, smaker litt i overkant av søtt. PS: denne må ikke blandes for tykk i vann!

Jordbær: Samme som sin bror, sjokolade.. forferdelig alene i vann er dugende i melk.. men har kjøpt 2kg av denne, og det er de siste kiloene jeg har kjøpt av jordbær.

ON 100% Whey Gold Standard

Cookies and Cream: Fantastisk, Minner meg om Capuccino (eller hvordan det enn ble skrevet) is! er god med alt drikkelig man har oppi shaken.

Double Rich Chocolate: Noe av det beste jeg har smakt i Sjokolade smak på et Whey-Protein!

PVL Whey Cooler (blandet disse med bare vann)

Cranberries: Vanskelig å blande, har hendt meg at det har blitt utroolig mye skumm i shaken når jeg blander denne. smaken på denne er veldig god!

Lemon ice tea: Er ikke det jeg forbinder med Iste, men smaker ikke så ille at det ikke går ned! har smakt værre.

Fast Nutrition

Trippel Whey: DEN BESTE sjokoladesmaken i værden, har kjøpt denne i Finland, smaker som en God kald kakao når man blander denne med vann. fantastisk! sammens med melk, er det nesten nivået over O'boy!

Proteinfabrikken 100% Whey

Sjokolade: Helt OK, er nesten helt lik som Star Nutritions Whey 80. veldig god med melk og O'boy.

Jordbær: Mener denne er klart best i vann.. er ikke en av mine favoritter.

Whey Tech, Sjokolade: Veldig lik 100% Whey fra Proteinfabrikken.

Dalblads Whey class+:

Sjoko: Veldig god sjokoladesmak, blander seg lett og ikke noe strev.. smaker bedre enn di fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myoprotein smaker veldig lite mocca, mere vanlig sjokolade. Smaken er mild og god, og ikke for søt. Det er ikke milkshake-tendenser, men det er noe du kan drikke hver dag i lang tid uten å bli lei :)

Kan også nytes i mindre slurker, selv blandet med vann. Ikke noe behov for å hive nedpå fortest mulig her. Tar meg selv i å prøve å slurpe ut de siste dråpene når jeg har drikki opp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

WG_908g_Strawberry_HiR.jpg

Beste jeg vet:) Nammis

Denne er supergod! Styrte bevisst unna pulver med jordbær og banansmak, fordi jeg innbilte meg at det var nasty.

Men da den kom i superpakken til NordicNutrition forsto jeg jo at jeg hadde gått glipp av noe stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett at Rema 1000 har PF-produkter i Trondheim i hvert fall, i tillegg til Coop Obs ja. :p

Har kjempelyst til å prøve Whey Gourmet Jordbær og banan, men vil ikke kjøpe en uten å ha smakt først. For tiden har jeg Whey-80 Sjokoladesmak fra Gymgrossisten, og synes den smaker bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av produktene på markedet er vel myse?

Myoprotein er jo 50% myse og 50% kasein. I denne artikkelen serien til Lyle kan man lese litt om hva som er det beste:

http://www.bodyrecomposition.com/nutrition/what-are-good-sources-of-protein-speed-of-digestion-pt1.html

For de som ikke gidder lese er oppsummeringen at ren myse kun anbefales rett før treningsøkta, mens kasein eller en blanding av kasein og myse anbefales resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...