Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om et proteinpulver uten hvete eller melk, som faktisk smaker godt? :) Har funnet ut at jeg tåler begge deler veldig dårlig, så må vel enten ha noe med soyaprotein eller erteprotein? Men er usikker på hvilke som finns der ute, og om de faktisk smaker godt...

kansje? http://qntsport.com/shop/fr/product.php?id_product=16&id_lang=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Annonse

Sant det det var klipp og lim

Jordbær er best og mest protein per 100g og :)

Har desverre ikke smart jordbær andre enn av Syntha-6 til BSN og den var magisk.. men elsker sjokoladevariantene til ON, bedre enn litago jo :D

(Skal prøve meg på noen jordbær / sjokolade - hjemmelaga protein-is varianter snart, så får se om jeg ikke får ut noen bilder av de til helgen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 5phase fra myonutrition i tre runder nå. Sjokosmak. Det smaker veldig bra. Avrunda smak, ikke for søt og shaken lukter ikke vondt. Bytta over til proteinfabrikken for å prøve nightcharge, tech og vanlig. Smaker ganske høgg i motsetning. Sorry PF, dere når ikke opp på smak og knapt på pris..Anbefaler alle myonutrition (som kan forveklses med myo-protein som er noe annet ). Hvis fler hadde kjøpt så kanskje det hadde blitt billigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasein fra ON er noe av det beste jeg har smakt, kan godt brukes som dessert spør du meg.

2 scoop Kasein sjokolade og ca 5 dl melk. Smaker som sjokolade milkshake fra en fastfood restaurang, bare myye sunnere ;)

har også lest et sted at nyere forskning har funnet ut at kasein er det beste oppbygende proteintilskuddet som finnes, dette fordi at det tar lengre tid for fordøyelsen å absorbere proteinet, slik at også større andel av proteinet går med på muskeloppbygning.

Tar man for mye whey, har dette en stor tendens til å bli fort omgjort til glukose fordi det er ekstremt raskt absorberende. og kroppen klarer ikke å bruke alt proteinet som den får tillført til muskelrestitusjon.

Er ikke sikkert jeg har rett, men har nå lest det ett par steder på nettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...