Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

To spørsmål her:

- Hvordan forsvarer dere som kjøper MyoProtein kjøpet? Er nysgjerrig på dette, for med litt regning ser jeg at det er over dobbelt så dyrt per kilo rent protein enn noen andre pulvere, og et av de dyreste merkene på markedet. Har resultatene skutt noe fantastisk i været etter at dere begynte? Har smakt kjempegode pulvere som blander seg lett ut til nesten 100,- billigere per kilo protein.

- Noen som har noen forslag til billige, gode konsentrat som blander seg lett ut? Vipper mellom flere ulike når jeg skal kjøpe nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skulle virkelig ønske at produsentene/nettbutikkene kunne ha flere produktprøver! Idag er det kun Netrition.com som jeg har sett som har det!

- Jeg er veldig kresen, og det er ikke snakk om at jeg presser ned noe som ikke smaker godt altså! Jeg har bestilt en sånn "sampler pack" som jeg linket til over, og prøver stadig en ny en - jeg skal finne en jeg liker!

Frister veldig å prøve MyoProtein! Det får veldig bra kritikk, og så må jeg si at jeg er STOR fan av Børge! Men jeg har ikke råd til å legge ut 349,- + frakt for å prøve noe jeg potensielt ikke liker. Jeg betaler for GOD SMAK, men jeg må være sikker på at det smaker GODT!

Til nå er det beste jeg har smakt WNT sjokolade og blåbær og Micro Whey'en jeg vant i konkurranse her på fitnessbloggen. Dog fkk jeg tilsendt jordbær selv om det stod sjokolade på premielista :whistling:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister veldig å prøve MyoProtein! Det får veldig bra kritikk, og så må jeg si at jeg er STOR fan av Børge! Men jeg har ikke råd til å legge ut 349,- + frakt for å prøve noe jeg potensielt ikke liker. Jeg betaler for GOD SMAK, men jeg må være sikker på at det smaker GODT!

.

www.myrevolution.no sender ut smaksprøver gratis så det er bare å ta kontakt så sendes det ut prøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på "harrytur" til Svinsund igår og handla Dalblads WHEY Class +, 3 kg til 399 SEK på tilbud. Full pris var 599 SEK. Handla på Bodypower og ifølge han i kassa var kvaliteten meget bra. Kjøpte sjokolade og det er faktisk det beste proteintilskuddet jeg har smakt :)

Ser du har samma CamillaLor, er du fornøyd? Noen som vet om kvaliteten?

Favoritten må jeg si er ProZyme fra TN, men ikke verdt det til dobbel pris mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...