Gå til innhold

.


Karoline84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Kontaktannonser liker vi! Jeg hadde egentlig tenkt å søke etter en treningskompis her inne selv, men turte aldri :unsure::D

Jeg trener på SATS. Mest i sandviken da, av og til i byen. Er seriøs i perioder, men siden jeg syns det er litt ensomt å trene alene har jeg litt lett for å falle ut av rutinen. Trenger noen å ha en avtale med slik at jeg ikke kan skulke;)

Har også lyst å bli pushet litt, for tror ikke jeg klarer å presse meg maks når jeg er alene :p Ikke alle øvelser jeg tør å presse meg maks i heller forsåvidt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 4 ganger i uken, og da splitt program: rygg/mage, bryst/skuldre, biceps/triceps, og ben.

Så trenger noen som er mer enn nybegynnere i gamet. Helst noen som har trent styrke med frivekter en del å som kan øvelsene, slik at man ikke trenger å vise øvelsene og utførelsen til den andre personen ved hver nye øvelse.

Så en som trener en gang i uken eller annen hver uke funker dårlig for meg altså, beklager der assa eelise ..

Trener på vestkanten. IngvildT hvor mange dager i uken tenker du?

Hehe går fint! trener bare på Sats når jeg er hjemme :) ellers trener jeg på Sprek og blid, derfor det blir sats en gang i uken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg trener på sats 4-5 dager i uken, enten på Nygård eller på Nestun (er bare der jeg har medlemskap).

Er jo bare 17, men jeg har drevet med styrketrening et par år, og føler jeg kan mer enn de fleste siden jeg bruker mye tid på å lese om trening og kosthold, og pugger endel teknikk på youtube. Og så har jeg trent med noen flinke folk som har lært meg mye. Men man blir jo aldri utlært, og jeg er jo fortsatt usikker på noen øvelser og sånn.

Anyways, jeg har også lyst på en treningspartner som kan spotte på meg i noen øvelser og bare pushe meg. Trener for tiden etter PHAT, dvs: overkropp - underkropp - skuldre&rygg - ben - bryst&armer..

Så om du fortsatt er med, kan vi jo ta noen økter sammen, så ser vi hvordan det funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...