Gå til innhold

Beste treningsprogram for MAKSIMAL MUSKELVEKST


TrueWarrior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Uansett så er "MAKSIMAL MUSKELVEKST" avhengig av kostholdet ditt TrueWarrior, ikke kun treningen.

Det er jeg fullstendig klar over :) Sunt kosthold, og overskudd. Er 15 saa kostholdet er helt greit ( sjekk logg) Men jeg vil legge paa meg mest mulig muskler, og jeg bryr meg ikke saa veldig om sixpacken ATM. X-zize funker ganske greit tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skader vel ikke og jogge en gang i uken? Bare rog spise litt mere mat pluss at man faar bedre kondis. BAre positivt sporr du meg :D

Om du klarer å få i deg NOK mat, så vil det ikke være en stor hindring, dog ikke det optimale for maksimal muskelvekst.

Men gjør det du trives best med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er generelt negative på forumet for tiden. Bare jogg og kos deg med det du :)

Når trådstarter er tydelig på at han ønsker maksimal muskelvekst, og spør konkret etter den beste treningsmetoden, så er det nok ikke for å være "negativ" at man opplyser om at jogging ikke er veien å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler ud og x-zize eller?

Personlig ville jeg gått for Starting Strength, eller StrongLifts 5x5, ganske enkelt fordi jeg mener den enkle strukturen og et enda større fokus på baseøvelser og lineær progresjon, gir bedre resultater hos en nybegynner. Har uansett hørt mye bra om X-Size og andre treningsprogrammer som er av samme prinsipp. Det fungerer, bare å stå på, trene hardt, og spise bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når trådstarter er tydelig på at han ønsker maksimal muskelvekst, og spør konkret etter den beste treningsmetoden, så er det nok ikke for å være "negativ" at man opplyser om at jogging ikke er veien å gå.

Så det å jogge 1-2 dager pr uke, det hindrer musklene i og vokse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det å jogge 1-2 dager pr uke, det hindrer musklene i og vokse ?

Å nei du. Det hindrer nok ikke muskelen i og vokse, men om de vokser maksimalt, blir en annen sak. Om trådstarter er ute etter maksimal muskelvekst ville jeg tro han trenger alt av overskudd han kan få.

Kan trådstarter få opp i mot tilsvarende resultater med rett kosthold og nok hvile, inkludert 1-2 kondisjonsøkter per uke? Ja, om forholdene ligger til rette. Om de gjør det eller ej, blir vel opp til trådstarter selv.. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maks størrelse på den alderen og med så få måneder med trening:

3 dager i uken, knebøy først på alle dagene og rotering av benk, skulderpress, markløft og chins på alle 3 dagene. Legg til noen støtteøvelser, som man eventuelt kan trene i et sirkelopplegg om målet også er en hvis form for arbeidskapasitet og lineær økning. Spis masse og sov mye så vil du sannsynligvis ha den beste oppskriften du kan ha for maksimale økninger i styrke og muskelmasse. Eventuelt sjekk ut denne e-boken som burd passe deg bra: Det ultimate nybegynner programmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...