Gå til innhold

Deaktivere/slette konto


Gjest Slett kontoen

Anbefalte innlegg

Gjest Slett kontoen

Hvor finner man muligheten for å deaktivere/slette konto?

Oppretter ny tråd, da tråden jeg fant om emne er stengt for svar til tross for at trådstarter ikke har fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slett kontoen
Hei!

Å slette en konto vil være et rimelig stort inngripen, siden alle trådene du har deltatt i vil miste innhold, og kanksje også mening. Jeg kan hjelpe deg å endre navn etc?

Supert om dere kan slette hele kontoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slett kontoen
Om du ønsker å slette kontoen må du først slette eventuelle enkeltposter du vil ha bort., og så sende en PM til meg eller Fredrik Vi har ingen automatisk måte å slette alt på, siden det som Fredrik sier ødelegger tråder.

Siden dere er så lite hjelpsomme i forhold til andre seriøse forum, har jeg nå slettet alle postene mine selv. Takker og bukker for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøse forum ser på innholdet som sin styrke, og det de har å tilby, og ønsker derfor i minst mulig grad å tilrettelegge for fjerning av dette, med mindre det foreligger helt spesielle grunner. Det er synd at du har noe så i vrangstrupen at du ønsker å fjerne alle bidragene dine, som er til hjelp for andre, på grunn av det. Men det er en praksis vi ikke kommer til å endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere er så lite hjelpsomme i forhold til andre seriøse forum, har jeg nå slettet alle postene mine selv. Takker og bukker for hjelpen!

ander forum gir deg ikke mulighet til å slette poster en gang, så du skal være glad du i det hele tatt har den muliheten.

En bør fjerne muligheten medlemmer pr i dag har til å fjerne/redigere egne innlegg.

Sett redigeringsfrist på innlegg til eksempelvis 1 time. Dette gjøres på flere nettforum.

Slik beskytter en den innholdsmessige sammenhengen og ivaretar helhets-interessene.

til dels enig, å fjerne innlegg burde ikke gå uten og kontakt mod, men redigere bør man kunne ha kanskje feks 1 mnd på seg til å gjøre, eller kanskje en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel klassikeren der noen har MISFORSTÅTT hva et internettforum egentlig dreier seg om.

Man har ikke RETT på svar, og man har ikke PLIKT til å hjelpe. Merker godt selv jeg blir irritert og gir F i å svare når spørsmålsstiller enten spør i SMS form, eller ikke engang skriver hele setninger.

Et internettforum er ikke et leksika, der man ubegrenset kan øse ut kunnskap til fri benyttelse, uten å bidra selv.

Lykke til i jakten på fasiten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...