Gå til innhold

Enkel Hjemmelaget gainer sjokolade?


fff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her ble resultatet.

1) 350g peanutter dreneres for salt og stavmikses/blendes/whatever til det blir en relativt klebig konsistens og fettet har skilt seg ut litt (det er fordelaktig å varme peanuttene i ovnen først, 150g i 10 minutter cirka).

2) Tilsett en skvett melk, 4 scoops sjokoladeprotein, 30g havregryn, 30g rosiner og eventuelt andre ting du måtte ønske i peanuttmassen.

3) Fordel massen utover et bakepapir. Det blir da seendes slik ut:

ori0w4.jpg

4) Smelt kokesjokoladen. Jeg valgte lys, fordi det smaker best. Sørg for at overflaten på massen er så jevn som mulig, slik at sjokoladelaget blir så jevnt som mulig. Jeg brukte 80g.

5) Sett massen i fryseren i cirka 30 minutter.

6) Resultatet:

x5bl0m.jpg

Konklusjon: Veldig god. Litt klebig, men personlig liker jeg det. Fine råvarer og veldig lite sjokolade på hver bar. Ble vel cirka 30 stk tenker jeg. Bør prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bøtte protteinpulver, 10kg sukker, spe på med cola til du har en passe flytende masse. Dryss over litt havregryn, bacon, multivitaminer og jack3d. Hell i brødformer og la stå i kjøleskapet til det stivner. Mad gains!

Kan ikke ha Jacked3D pga. doping liste el.. Men kan jeg erstatte det med 5kg flytende marsipan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble resultatet.

1) 350g peanutter dreneres for salt og stavmikses/blendes/whatever til det blir en relativt klebig konsistens og fettet har skilt seg ut litt (det er fordelaktig å varme peanuttene i ovnen først, 150g i 10 minutter cirka).

2) Tilsett en skvett melk, 4 scoops sjokoladeprotein, 30g havregryn, 30g rosiner og eventuelt andre ting du måtte ønske i peanuttmassen.

3) Fordel massen utover et bakepapir. Det blir da seendes slik ut:

ori0w4.jpg

4) Smelt kokesjokoladen. Jeg valgte lys, fordi det smaker best. Sørg for at overflaten på massen er så jevn som mulig, slik at sjokoladelaget blir så jevnt som mulig. Jeg brukte 80g.

5) Sett massen i fryseren i cirka 30 minutter.

6) Resultatet:

x5bl0m.jpg

Konklusjon: Veldig god. Litt klebig, men personlig liker jeg det. Fine råvarer og veldig lite sjokolade på hver bar. Ble vel cirka 30 stk tenker jeg. Bør prøves.

Amaaagaaad! Looks amazing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket litt på mer gainer sjokoladene

:)

Kan dette stemme? Antok peanøtt var uten salt.

[ATTACH]57257[/ATTACH]

Totalt:

350g peanutter uten salt

120g protein

30g havregryn

30g rosiner

530g

Kcal 3146

Protein 195g

Karbohydrat 139g

Fett 227g

Per 100g

kcal 593

Protein 36,7g

Karbohydrat 26,2g

Fett 42,8g

Ser absolutt bra ut

:) Om det stemmer.

post-264-14440886022916_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har med sjokoladen i utregningen er det riktig, Kim. Størrelse på scoops kan variere, men det var altså 120g proteinpulver.

Jeg bruker 30g scoops så :) Var det jeg regnet. Flott næringsinnhold i de :) Har også med sjokoladen.

Takk for oppskriften, skal brukes etter neste helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...