Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

- kaloriinntak (sånn ca): 3500kcal trenings dag/ 3000kcal ikke treningsdag

- kjønn: mann

- alder: 29

- høyde: 179

- vekt: 92

- treningsmengde / fysisk aktivitet: styrke 3x 1time hver uke, skrur bil 5x 37.5timer i uken + overtid.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Prøver å øke litt/ stabil.

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Frimåltid når det passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Fra 1400-3500kcals. Periodisk høyt og lavt + justering i samsvar med aktivitetsnivå.

- Kvinne

- 25 år

- 72-75kg

- Fra 4-6 styrkeøkter i uken, opptrapping på kardio til 2-3 korte intervalløkter +1-2 lengre økter per uke, 50% av arbeidsdagen er relativt tungt fysisk arbeid.

- Jeg er litt Ole Brumm. Satser på å beholde vekten og sakte, men sikkert gå ned i fettprosent. Litt muskelvekst på toppen for å ikke se ut som en ribbet fugleunge når spekket forsvinner.

- Ingen spisedager, men prøver å øke karbs en gang per uke (blir ofte i helgen). I tillegg legger jeg inn en dag med 20t faste dersom matlysten er lav eller jeg trenger å kjenne på hva som er sultfølelse og hva som er cravings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak: mellom 1700 og 2000 kcal pr dag. (I noen perioder teller jeg kcal og andre blir det sånn ca) Veier alltid prot.

- kjønn: kvinne

- alder: 33

- høyde: 180

- vekt: 68.5

- treningsmengde: vekter 4-5 ganger pr uke, 1-2 x kardio/sirkeltrening og 30-60 minutter lange gåturer 6 ganger pr uke

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Går ned i fettprosent og vekten holder seg stabil (over de siste 3 mnd har den gått litt opp)

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ca ett frimåltid plus et to timers vindu der jeg spiser det jeg vil/så mye jeg vil.

Spiser etter periodisk faste og biorytme metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak: rundt 1900-2000 på treningsfrie dager og 2200-2400 de andre

- kjønn: Mann

- alder: 35

- høyde: 179

- vekt: 78kg

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Kjører 2 splitt (X-size) man,tirs, tors,fredag med lav/høyrep. Legger til litt kardio de andre dagene.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Holdt vekten de siste 6 ukene og gått litt ned i fettprosent (som dog er målet:))

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ingen spisedager, men kan finne på å øke karbs en gang i uken iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- kaloriinntak: et sted mellom 2-3k

- kjønn: jente

- alder: 21

- høyde: 184

- vekt: 75?

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Egentrening(styrke) når jeg har mulighet, ellers går det mye i stridsteknikk og div fyfo i tjeneste :D

- går du opp, ned, eller holder du vekten: Har ikke vekt, men vil bygge meg større, sterkere og raskere

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte?: Jeg spiser hver dag jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

- kaloriinntak: ca 2500-3000 kcal

- kjønn: jente

- alder: 22

- høyde: 167

- vekt: ca 68-70 kg

- treningsmengde / fysisk aktivitet: styrke 4 ganger i uka, 3 kardio, 1 yoga. Pluss/minus

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Holder vekten

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ikke planlagt, nei. Men spiser mer de dagene jeg er "umettelig" og ikke fullt så mye når jeg kjenner at jeg egentlig er fornøyd med mindre mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1100 - 2900 (Blir aldri mer enn 2200 på hverdager. I helgene er ofte 1000+/- kcal kun godteri og dessert)

- Jente

- 20

- 165

- 55

- 1-3 ganger styrke, og 1-3 ganger innebandy.

- Holder vekten, men prøver å ligge i overskudd

- Jeg spiser det jeg vil, når jeg vil, men prøver å holde meg til godteri i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, av ren nysgjerrighet: hvor mange kalorier spiser dere ca. hver dag?

- kaloriinntak (sånn ca): Jeg teller ikke :o)

- kjønn: ho-kjønn

- alder_ straks 24

- høyd: 171.4 på strømpelessen

- vekt: litt for lite

- treningsmengde / fysisk aktivite: 2 styrkeøkter i uka, 2-3 økter klatring, ellers en del gåturer =)

- går du opp, ned, eller holder du vekten?OPP

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? så ofte som mulig - men prøver øke kaloriene med hovedsakleig sunne valg: altså nøtter, laks, oljer o.l framfor masse sjokko og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

1600 kcal på treningsfridager, 2500 - 3500 kcal på treningsdager

Mann

17 år

71 kg - 75 kg varier med hvor mye vann i kroppen

Fett% sist jeg sjekka var den 13% skal ned på 7 - 8 % Trening: Styrke 5-6 dager i ukahar ingen kosedag :shifty: hvis spise tørre knekkebrød uten noe pålegg er kos...(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser for lite. Du oppgir ikke hvor høy du er, men om du er 180 cm, har du en hvileforbrenning på rundt 1800, altså forbrenner kroppen din rundt 1800 kalorier når du ligger og hviler. PRøv å legg deg på 500 kalorier under vedlikehold, dette kan du regne ut på fitnessbloggen sin facebok-side eller her Calorie Calculator - Scooby's Home Workouts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser for lite. Du oppgir ikke hvor høy du er, men om du er 180 cm, har du en hvileforbrenning på rundt 1800, altså forbrenner kroppen din rundt 1800 kalorier når du ligger og hviler. PRøv å legg deg på 500 kalorier under vedlikehold, dette kan du regne ut på fitnessbloggen sin facebok-side eller her Calorie Calculator - Scooby's Home Workouts

jeg? :) hvis det er meg du snakker om så... er 170 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Varierer dag til dag, holder ikke så mye telling mer:) Spiser til jeg er mett, hver gang jeg er sulten.

- Jente, eller noe

- 19 (..om noen dager:) )

- 178

- 52 ( Skal opp!!)

- går til og fra skolen, jobber i klesbutikk så er ganske aktiv der, styrke 3+/- dager i uka, kardio 3 ganger i uka( er ofte på alle shbam-timene som holdes på treningssenteret, verdens morsomste time!!) - varierer ut fra dagene jeg jobber. og går tur/tøyer og er på body balance på søndager:)

- holder vekten, men skal sakte men sikkert opp;)

- har du spisedager / frimåltid? saturday is fundayyyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ligger på 2700-3000kcal og 3500-4000 på lørdager.

- Mann

- 21år

- 192cm

- 88kg og på vei ned

- trener styrke 5-6 dager i uka ellers nokså aktiv på jobb osv.

- Ned ca. 2-3kg til, VÅRformen 2013!(y)

- Har spisedag hver lørdag. Unner meg av og til en rute sjokolade dersom jeg syns jeg fortjener det og ikke overskrider kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...