Gå til innhold

Treningsprogram for en som skal få en super fin kropp.


Torbiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velg et treningsprogram, fokuser på få tunge reps med baseøvelser. LÆR TEKNIKK. Skaff deg en treingspartner så kan dere motivere hverandre.

Start en logg, her på fitnessbloggen. Legg inn bilder(førbilder, underveis) Du er 17år, god tid på deg! 90kg, betyr at du har et fantastisk utgangspunkt. Ligg i et lite overskudd kcal-messig, så vil musklene ha optimal vekst.

Når du får større muskler vil de synliggjøres mer, og du kan bli markert uten å gå ned i vekt!! Ikke gå i fella å tren 100 øvelser på biceps.. Velg et program som Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen eller 5x5 - For styrke og muskelmasse - Fitnessbloggen . Følg programmet, og ikke kom med unnskyldninger om ditt og datt osv! TEKNIKK, sier det igjen. Det er alfa og omega.

Spis godt med mat, bli sterk, digg deg selv og alle andre som trener. Lykke til, ikke bli utålmodig, forandringen skjer over tid (y)

Siste ord: Sixpack on a skinny guy is like big boobs on a fat chick. It doesn't count!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg et treningsprogram, fokuser på få tunge reps med baseøvelser. LÆR TEKNIKK. Skaff deg en treingspartner så kan dere motivere hverandre.

Start en logg, her på fitnessbloggen. Legg inn bilder(førbilder, underveis) Du er 17år, god tid på deg! 90kg, betyr at du har et fantastisk utgangspunkt. Ligg i et lite overskudd kcal-messig, så vil musklene ha optimal vekst.

Når du får større muskler vil de synliggjøres mer, og du kan bli markert uten å gå ned i vekt!! Ikke gå i fella å tren 100 øvelser på biceps.. Velg et program som Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen eller 5x5 - For styrke og muskelmasse - Fitnessbloggen . Følg programmet, og ikke kom med unnskyldninger om ditt og datt osv! TEKNIKK, sier det igjen. Det er alfa og omega.

Spis godt med mat, bli sterk, digg deg selv og alle andre som trener. Lykke til, ikke bli utålmodig, forandringen skjer over tid (y)

Siste ord: Sixpack on a skinny guy is like big boobs on a fat chick. It doesn't count!

Men tingen er den at jeg ikke har lyst å bli så alt for mye mer tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke spiller fotball i de 2-3 øverste divisjonene, kan du fint legge på deg 3-4kg uten at det betyr noe. Her må du faktisk prioritere. Du vil gjøre noe med problemet, men når alt kommer til stykke, så vil du ikke uansett.

Foreslår at du leser en del av de artiklene vi har skrevet - og surfer litt rundt på forumet. Da vil du plutselig være en ganske så intelligent herremann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den ene siden har du en drøm, som du sier. Men på den andre siden så vil du ikke gjøre det som kreves for å få den. Du må prioritere. Les innlegget mitt over. Det vil gi deg nødvendig innsikt og kunnskap. Nå leter du litt i villrede, rett og slett.

Jeg er villig til å gjøre det, men jeg vil bare ikke legge på meg så jeg går over 100 kg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger du heller ikke. Men da må du lese deg litt opp. Skal du bli flink i matematikk, starter du ikke den første timen med å spørre om elementære ting. Du starter med å lese i boka. Det burde du gjøre her også.

Les - still spørsmål - les - still spørsmål :-)

I stedet for å stille spørsmål og få svar du motsetter deg etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger du heller ikke. Men da må du lese deg litt opp. Skal du bli flink i matematikk, starter du ikke den første timen med å spørre om elementære ting. Du starter med å lese i boka. Det burde du gjøre her også.

Les - still spørsmål - les - still spørsmål :)

I stedet for å stille spørsmål og få svar du motsetter deg etterpå :)

Tusen takk for hjelpen, sjef :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tingen er den at jeg ikke har lyst å bli så alt for mye mer tung.

Jeg skrev heller ikke at du kom til å gå opp, bare at du ikke burde gå ned. Før man deffer seg ned burde man ha noen muskler under der, og det er de du må jobbe opp, du trenger ikke mer en et par kg ekstra som robert sier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev heller ikke at du kom til å gå opp, bare at du ikke burde gå ned. Før man deffer seg ned burde man ha noen muskler under der, og det er de du må jobbe opp, du trenger ikke mer en et par kg ekstra som robert sier! :)

Jammen det høres bra ut, jeg kan godta å ligge på den vekta her eller noe irundt den. Men jeg er elendig på å sette opp treningsprogram å kostholdsplanlegging, derfor så kunne jeg tenkt meg at jeg samarbeida med noen om det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen.no - Kalorikalkulator | Facebook det er en kalorikalkulator

Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold her skriver du inn det du spiser i et par dager og prøver å ligge rundt det eller også. Ikke bli hysterisk og skriv inn hver dag i starten, du er bare 17, det er ikke vits for deg. Prøv å ligg 2-500 kcal over forbruket ditt.

Jeg linket to programmer til deg tideligere, jeg ville anbefalt et av dem! :)

Tech Nutrition - RYP

hvis ikke de falt i smak, er dette også et alternativ. Du sier du spiller fotball, ikke tren mer kardio enn det du får fra fotballen. Hvor mange ganger i uka? 2-3? Tren styrke enten i 3- splitt 1 gang i uka. 2- spiltt med dag AB gå igjennom uke en ABA - uke 2 BAB osv, blir tre dager i uka. Eller kjør på med fullkropp! :) Her må du velige, det beste for deg som nybegynner er nok fullkroppsprogram 2-3 ganger i uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen.no - Kalorikalkulator | Facebook det er en kalorikalkulator

Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold her skriver du inn det du spiser i et par dager og prøver å ligge rundt det eller også. Ikke bli hysterisk og skriv inn hver dag i starten, du er bare 17, det er ikke vits for deg. Prøv å ligg 2-500 kcal over forbruket ditt.

Jeg linket to programmer til deg tideligere, jeg ville anbefalt et av dem! :)

Tech Nutrition - RYP

hvis ikke de falt i smak, er dette også et alternativ. Du sier du spiller fotball, ikke tren mer kardio enn det du får fra fotballen. Hvor mange ganger i uka? 2-3? Tren styrke enten i 3- splitt 1 gang i uka. 2- spiltt med dag AB gå igjennom uke en ABA - uke 2 BAB osv, blir tre dager i uka. Eller kjør på med fullkropp! :) Her må du velige, det beste for deg som nybegynner er nok fullkroppsprogram 2-3 ganger i uka! :)

Jeg spiller fotball MINST 3 ganger i uka. Jeg skal begynne for fullt med styrke og nå, 3-4 ganger i uka. Men anbefaler du proteinpulver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...