Gå til innhold

X-size og x-press resultater


Fjeldmann

Anbefalte innlegg

Hei. Har du gode resultater med et av x-programmene? Sjekk ut kim sine resultater X-size resultater. Sjekk hva Kim Wemberg klarte på 4 mnd. | Treningsfysiolog

Har du noen erfaringer og bilder du ønsker og dele på samme måte si ifra til meg. Til gjendgjeld skreddersyr jeg et x-size eller x-press program til deg spesefikt mot dine målsettninger og problemområder.

Piss out brothers and sisters:) tren hardt og forvent resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Starter på x-size programmet i slutten av januar, da hadde jeg ikke trent styrke på over et år, og hadde heller aldri trent seriøst før. Som mange andre hadde jeg vært en del på treningssenteret og ikke hatt noen anelse om hva jeg egentlig holdt på med. Etter 6 måneder med x-size har jeg gått opp 8kg, og samtidig kvittet meg med litt fett. Jeg lå jeg på rundt 10% når jeg startet og ca 7,5% etter 6 måneder, var også helt nede på 5-6% en periode. (Alle målene er gjort med inbody, så det er ikke nødvendigvis nøyaktig).

Mine maksløft etter 6 mnd:

150kg Markløft (2xkv)

120kg Knebøy (1,6xkv)

90kg Benkpress (1,2xkv)

65kg Stående press (0,85xkv)

Er veldig fornøyd med fremgangen jeg har hatt, selv om den sikkert kunne vært enda bedre hvis jeg kunne kontrollert mitt eget kosthold og dagene ytterliggere (Er i førstegangstjenesten). Takk for et flott program. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starter på x-size programmet i slutten av januar, da hadde jeg ikke trent styrke på over et år, og hadde heller aldri trent seriøst før. Som mange andre hadde jeg vært en del på treningssenteret og ikke hatt noen anelse om hva jeg egentlig holdt på med. Etter 6 måneder med x-size har jeg gått opp 8kg, og samtidig kvittet meg med litt fett. Jeg lå jeg på rundt 10% når jeg startet og ca 7,5% etter 6 måneder, var også helt nede på 5-6% en periode. (Alle målene er gjort med inbody, så det er ikke nødvendigvis nøyaktig).

Mine maksløft etter 6 mnd:

150kg Markløft (2xkv)

120kg Knebøy (1,6xkv)

90kg Benkpress (1,2xkv)

65kg Stående press (0,85xkv)

Er veldig fornøyd med fremgangen jeg har hatt, selv om den sikkert kunne vært enda bedre hvis jeg kunne kontrollert mitt eget kosthold og dagene ytterliggere (Er i førstegangstjenesten). Takk for et flott program. :)

Kult, hva var utganspunktet ditt ca i vekter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på med x-size nå. har ikke brukt programmet lenge nok til å kunne se noen spesielle resultater, men synes triceps har kommet seg noe :) skal nok sjekke innom om noen måneder når jeg har brukt det en stund. Men jeg lurer, hva synes du om dips som brystøvelse? har nemlig byttet ut øvelse nummer 2 på bryst, skuldre, triceps økta (den med manualpress) med dips ettersom jeg ikke føler jeg får like godt kontakt med manualer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med x-size 4. juni, kjørte overskudd på rundt 400-500kcal daglig i 2mnd, og har nå etter det kjørt underskudd på 700-800kcal daglig.

På de 2mnd med overskudd hadde jeg disse økningene

Sumo Markløft Før: 1RM 150 Etter: 170kg. Pdd 9reps på 125 og 7 reps på 130 som siste sett av 4. tipper jeg har inne 175-180 nå

Benkpress: Før: 87.5kg 4x6 Etter: 95kg 4x6 og singel på 100kg x5. Gått ned på diett. 110kg x1 før diett 115kg x1 etter med mer å gå på.

Bulgarsk Utfall Før: 30+30kg x6 Etter: 40+40kg x6. Pdd 44kg x6. Har økt på underskudd her også

Økt uten tvil best på beina, og der hadde jeg også best forbedringspotensiale. De har både økt mye i styrke men også i masse, uten å kunne trent knebøy.

Her er loggboken min: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/skigutt-logger-ned-i-vekt-med-biorytme-diett.2574/

Har dessverre ikke så mye bilder, men kan virkelig anbefale programmet til andre. Blandingen av tung styrke og hypertrofi er fantastisk.

Dersom fremgangen fortsetter slik den er nå så får jeg heller komme med noen bilder når dietten er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med x-size 4. juni, kjørte overskudd på rundt 400-500kcal daglig i 2mnd, og har nå etter det kjørt underskudd på 700-800kcal daglig.

På de 2mnd med overskudd hadde jeg disse økningene

Sumo Markløft Før: 1RM 150 Etter: 170kg. Pdd 9reps på 125 og 7 reps på 130 som siste sett av 4. tipper jeg har inne 175-180 nå

Benkpress: Før: 87.5kg 4x6 Etter: 95kg 4x6 og singel på 100kg x5. Gått ned på diett. 110kg x1 før diett 115kg x1 etter med mer å gå på.

Bulgarsk Utfall Før: 30+30kg x6 Etter: 40+40kg x6. Pdd 44kg x6. Har økt på underskudd her også

Økt uten tvil best på beina, og der hadde jeg også best forbedringspotensiale. De har både økt mye i styrke men også i masse, uten å kunne trent knebøy.

Her er loggboken min: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/skigutt-logger-ned-i-vekt-med-biorytme-diett.2574/

Har dessverre ikke så mye bilder, men kan virkelig anbefale programmet til andre. Blandingen av tung styrke og hypertrofi er fantastisk.

Dersom fremgangen fortsetter slik den er nå så får jeg heller komme med noen bilder når dietten er ferdig.

Så kult! Skal følge med på loggen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...