Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Den var weird! Funnet ut av det?

Uansett, jeg har et eget issue jeg tenkte jeg skulle kjefte litt om.

I dag opplevde jeg å ikke få varsel når noen skrev i en tråd jeg fulgte. Jeg har blitt fortalt at andre har opplevd det samme, men da når det gjelder min logg. Er det noe dere "sliter" med og prøver å fikse/har fiksa, eller er dette helt nytt for dere?

*edit* For å være litt mer konkret er dette tråden jeg ikke fikk mlding om, og innlegget før mitt er det jeg skulle fått varsel om; http://forum.fitnessbloggen.no/threads/you-dont-reach-your-goals-with-wishful-thinking.9133/page-3#post-353036

Nope! Vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med det :p laste ned ny nettleser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å slite med å komme inn på sidene her for tida..Og at siden til tider ser helt rar ut når jeg faktisk kommer inn..

Du bør ha med feilkoder eller screenshots for å sørge for at det faktisk går an å finne ut hva saken handler om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dukka opp her og ofte. Pc og mobil. Så får jeg ikke alltid varsel på tråder jeg følger.

Og så, ingen bug - men spørsmål! :p

Hva er greia med at man for å *like* et innlegg via mobil, må bekrefte "liker du virkelig dette innlegget?" :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så blir forumsiden innimellom svart.. :S Svart med noe farget tekst. Scrolle litt så blir det vanlig igjen.

Har fb egen skjermsparer, eller hva er greia?:unsure:

Høres ut som en nettleserbug. Aldri opplevd det

Dukka opp her og ofte. Pc og mobil. Så får jeg ikke alltid varsel på tråder jeg følger.

Og så, ingen bug - men spørsmål! :p

Hva er greia med at man for å *like* et innlegg via mobil, må bekrefte "liker du virkelig dette innlegget?" :rofl:

Ingen anelse. Kommer oppgradering av mobilløsningen etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Explorer. Men tror jeg fant ut hva som var feilen: Limte inn linken direkte i innlegget. Må tydeligvis "skjule" den med tekst.

Høres rart ut det med "skjulingen". Du får se om Espen kan svare deg da, men jeg vet hva IE, det var mer til hvorfor i pokker du bruker det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...