Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg er et helt nytt medlem. Jeg har skrevet 5 innlegg i forumet nå (altså kun startet en tråd selv, men lagt inn totalt 5 kommentarer - noe som også vises når jeg går på "Dine innlegg" under brukernavnet mitt).

Likevel får jeg opp "Du trenger minst 5 innlegg i forumet for å bruke denne siden :)" når jeg går til "Nyeste bilder".

En liten bug? Caching? Eller jeg som misforstår kommentar-innlegg og nye-tråder-innlegg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter jeg rapporterte om dette, fungerte det for meg. Usikker på om det var på grunn av kommentaren jeg la inn her (som tippet antallet til 6), eller om det var noe caching som gjorde utslaget (dagen etter var det på jobb-pcen i stedet for laptoppen hjemme, og det var altså dagen etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Sliter med å poste/redigere innlegg i "sanntid" vet ikke om dette er pga jeg bruker chrome?

Får ikke sett hva jeg redigerer før jeg publiserer det. Om dere skjønner

Gå inn i den andre editoren "flere valg" , med knappen nede til høyre. Har samme problemet selv, men bruker Firefox

[ATTACH]127636[/ATTACH]

Slik ser det ut hos meg når jeg skulle redigere dette innlegget.

post-86-14440965259245_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn i den andre editoren "flere valg" , med knappen nede til høyre. Har samme problemet selv, men bruker Firefox

[ATTACH]127636[/ATTACH]

Slik ser det ut hos meg når jeg skulle redigere dette innlegget.

Er det noe som kan fikses i Chrome/funker i FF?

Edit; Skjer hele tiden. Er det bug, eller er det generelt et forum for firefox etc?

Er utrolig irriterendes, poser inlegget 10-15 ganger før jeg får det slik jeg skal

Tor Espen Espelund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har endret på innstillinger, får jeg ikke lenger varsel om svar på tråder jeg følger med på. Oppdaget dette før jul og har ikke fått varsel på noen tråder jeg følger med på etter det. Ikke havner de i søppelpost heller. Har dobbeltsjekket at jeg har huket av der jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten at jeg har endret på innstillinger, får jeg ikke lenger varsel om svar på tråder jeg følger med på. Oppdaget dette før jul og har ikke fått varsel på noen tråder jeg følger med på etter det. Ikke havner de i søppelpost heller. Har dobbeltsjekket at jeg har huket av der jeg skal.

Men nå funker det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke varsel på mail en stund, så kom de tilbake igjen. Nå har jeg deaktivert varsel på mail, men nå stopper de ikke.

Hva skjer med det?

Har gått inn på bruker -> innstillinger - og haket bort "og motta epost-varsel ved svar".

Gjorde dette for noen dager siden, men ingen reaksjon virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...