Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Siden Fitnessbloggen til tider har ganske voldsom trafikk, så har vi også en del avanserte løsninger for å holde alt raskest mulig. Dette kan til tider gi rare feil fra mellomlagringssystemer og lignende, som vi ikke uten videre ser før noen rapporterer de.

Dette er rett å slett en påminnelse om å si ifra når noe ikke virker som det skal (eller pleier). Uansett om det er feilmeldinger, eller funksjoner som i spesielle situasjoner virker tregt. :)

Og hvis noen ikke skulle få brukt forumet i det hele tatt, så har dere meg alltid her: Espen Espelund | Facebook

post-1-14440882403186_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man limer inn bilder fra linker (den lille bilderuten med et tre, i stedet for å laste opp fil), og krymper bildet etter å ha puttet det i innlegget, så blir det like stort igjen når man poster innlegget. Noen måte å få det til å faktisk forbli i den størrelsen man vil? Vet ikke om dette er bugg, men det er irriterende :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

jeg syntes uansett det har vært mindre problemer her enn på treningsforum.no. Jeg liker forsåvidt begge sidene da!:) hehe

Men slitt litt med innlogging, og feilmeldinger der ang man skal skrive der. Aldri vært noe styr her det:) good job hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...