Gå til innhold

Har gått ned 12 kg siden januar! :)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy søren, så bra du ser ut! Vil du dele oppskriften med meg? Holder på med det samme selv, men tar gjerne imot noen tips fra ei som har lykkes så bra. Jeg har ikke mulighet til å trene på senter, så jeg er stuck med egentrening... Hva er de viktigste grepene du har gjort for å klare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, så bra du ser ut! Vil du dele oppskriften med meg? Holder på med det samme selv, men tar gjerne imot noen tips fra ei som har lykkes så bra. Jeg har ikke mulighet til å trene på senter, så jeg er stuck med egentrening... Hva er de viktigste grepene du har gjort for å klare dette?

Tusen takk! :p Jeg har brukt et program som heter Shape Up på mobilen min, hvor jeg legger inn min nåværende vekt, hvor mye jeg ønsker å veie, høyde, aktivitetsnivå etc. Der har jeg lagt inn det jeg har spist hver dag, slik at jeg har hatt en kaloriunderskudd over lenger tid. Jeg har IKKE sultet på noen måte, jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge det ikke har gått over kalorigrensen. (Selvfølgelig er det noen dager hvor dette ikke er like lett) Vet det er forskjellige meninger om det å veie maten, men for meg har det bare vært morsomt og interessant å kunne se hva jeg faktisk får i meg : )

Når det kommer til treningen har jeg trent mye styrke, men har også hatt cardioøkter etter hver styrketrening (så og si). Akkurat nå er jeg blitt bitt av basillen, så kan fort trene opptil 6 ganger i uken. Men startet med 4 : )

Så alt i alt, kaloriunderskudd, sunnere kosthold, mye tung styrketrening og en del cardio. ( Jeg elsker intervalltrening) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra jobbet på kort tid. hva har du spist og hvordan har du trent? info takk;) rå mage!

Takk ! :)

Jeg har brukt et program som heter Shape Up på mobilen min, hvor jeg legger inn min nåværende vekt, hvor mye jeg ønsker å veie, høyde, aktivitetsnivå etc. Der har jeg lagt inn det jeg har spist hver dag, slik at jeg har hatt en kaloriunderskudd over lenger tid. Jeg har IKKE sultet på noen måte, for jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge det ikke har gått over kalorigrensen. (Selvfølgelig er det noen dager hvor dette ikke er like lett). Vet det er forskjellige meninger om det å veie maten, men for meg har det bare vært morsomt og interessant å kunne se hva jeg faktisk får i meg : )

Når det kommer til treningen har jeg trent mye styrke, men har også hatt cardioøkter etter hver styrketrening (så og si). Akkurat nå er jeg blitt bitt av basillen, så kan fort trene opptil 6 ganger i uken. Men startet med 4 : )

Så alt i alt, kaloriunderskudd, sunnere kosthold (proteiner, grønnsaker, frukt, nøtter etc, mye tung styrketrening og en del cardio. ( Jeg elsker intervalltrening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :p Jeg har brukt et program som heter Shape Up på mobilen min, hvor jeg legger inn min nåværende vekt, hvor mye jeg ønsker å veie, høyde, aktivitetsnivå etc. Der har jeg lagt inn det jeg har spist hver dag, slik at jeg har hatt en kaloriunderskudd over lenger tid. Jeg har IKKE sultet på noen måte, jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge det ikke har gått over kalorigrensen. (Selvfølgelig er det noen dager hvor dette ikke er like lett) Vet det er forskjellige meninger om det å veie maten, men for meg har det bare vært morsomt og interessant å kunne se hva jeg faktisk får i meg : )

Når det kommer til treningen har jeg trent mye styrke, men har også hatt cardioøkter etter hver styrketrening (så og si). Akkurat nå er jeg blitt bitt av basillen, så kan fort trene opptil 6 ganger i uken. Men startet med 4 : )

Så alt i alt, kaloriunderskudd, sunnere kosthold, mye tung styrketrening og en del cardio. ( Jeg elsker intervalltrening) :)

Med tanke på at du ikke kan trene på senter, så er det jo masse øvelser her på fitnessbloggen da, som du kan gjøre hjemme. Kjøp en sandsekk, vekter og evt. en treningsball på ebay, så har du jo et treningssenter hjemme i stua plutselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er forskjellige meninger om det å veie maten, men for meg har det bare vært morsomt og interessant å kunne se hva jeg faktisk får i meg : )

Så utrolig flink du har vært! Ser veldig bra ut :thumbsup:

Det er veldig oppvekkende å veie maten!

Jeg merket stor forskjell når jeg begynte å spise det jeg trenger i stede for det jeg ville ha.

Merkelig at øynene skal ha så mye for å bli mette :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...