Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Capsaicinpille på fastende mage = helt ekstreme magekramper, så vonde at jeg så rødt i periferien....

Fastet i 10 dager BARE for å se hva som skjedde = såklart bare en fiks ide, borderline psykose.

Trene max push-ups og hang-ups hver våkne time i en mnd = ble jævlig sliten i skuldrene, når det skal sies klarte jeg tilslutt over 40 hangups, startet på 12....... Så vet ikke om det var så fail egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde jo for ikke så lenge siden: Blande inn 3dl MCT olje i Protein Plus drikken for å ta igjen manglende kcals etter trening = det mest effektive avføringsmiddelet som finnes.. Kjemisk rens av tarmene.. Fantastisk.

Toppe formen før man "begynte på kreatin" (på sent 90-tallet. Slike ting var skummelt da på Hitra)

Trente etter "Effektiv Bodybuilding" av Ove Rytter ..... selvforklarende (samme periode sent 90-tallet) :p

images?q=tbn:ANd9GcTvWli6slG7KhaPia6xwlyGNxVBs8x4sCSrYo5jY4j6axCWnjHEjA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Mye bra Asle :)

Kan legge til en ting til:

Ta med ferdigblandet havregryn + melk til lunch på skolen (ca 2002-2003)

Var fra et matoppsett for å gå opp i vekt.. Men faan, når jeg blandet dette når jeg stod opp for deretter å spise det etter å ha ligget i sekken (varmt) i flere timer så kan en tenke seg konsistensen. Må jo gå ann å tenke litt selv. Kunne drukket sjokomelk eller spist noe godt i stedet. Idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt første møte med mager kesam + fun light

Kjøpte mager kesam og skulle nyte dette i lunsjen på videregående. Syntes det luktet surt fra boksen, så jeg gikk tilbake til butikken og fikk byttet. Den nye luktet også surt , og da gav jeg opp. Tok vel et år før jeg skjønte at det var sånn kesamen skulle være.

Edit:/ ikke at jeg trente eller noe heller, men jeg hadde lest på fitnessprat at det var bra saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oldschool proteinshake: 1 appelsin, en pose brokkoli, en boks tunfisk, spy.

Men faan Asle, klarer ikke å slutte å humre over denne.. Er det noen som har spilt et puss på deg eller noe?? :D Har en god venn som er beinhard som bruker å drikke tunfisk ved å blende den med vann, men han gjør det fortsatt og har gjort det i mange år. "Smak er kun en tilstand i munnen" sier han :p

Det å blande BROKKOLI oppi det der virker jo bare suspekt. Ka faan.

Når jeg var på "tunfisk-kjøret" (liker ikke tunfisk) så spiste jeg tunfisk med grønn fun-light som saus. Smakte fortsatt tunfisk, men spiste dette over en lengre periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...