eller for å delta i diskusjonen. Det tar kun 3 sekunder og er helt gratis!

Overflod av treningssenter i Drammen

En tråd i 'Aktiviter og sosialt' startet av goldsilver, 26 Nov 2011.

1. Vet ikke om alle har hatt en stopp i Drammen om du enten skal over til vestlandet, eller om du skal inn til selveste storbyen Oslo, men uansett.
    Drammen er en liten by, det er ikke noe mer og si om det, men herregud og mange treningssentre som popper opp om dagen. Det siser seg selv at alle kan ikke overleve i det lange løp.
    En rask liten oppsumering:

*) Akropolis Marinlyst
    *) Akropolis Åssiden
    *) Akropolis Lier
    *) Akropolis Konnerud (Akropolis er den eldste kjeden i Drammen..)

*) S.A.T.S
    *) ELIXIA
    *) MOOV
    *) EVO sentrum
    *) EVO Konnerud
    *) Fresh Fitness
    *) Sportsklinikken
    *) Innersvingen
    *) Progym Drammen
    *) EasyLife

Det er sikkert noen jeg ikke kom på i skrivende stund i tillegg.

2. Kanskje ikke de har stort annet å gjøre i Drammen enn å trene
    Widding, LiB og fighter liker dette.
  3. Fredrik

• Moderator
    Nei, det er merkelig med det, hvordan treningssentre popper opp som paddehatter overalt. Og det er samtidig tydelig at man trenger støttemedlemmer. :p

Den listen der var riktignok helt vill, i mine øyne. I Skien har vi f.eks Pro Gym, Elixia, Actic, Pluss Gym, Akrobat som jeg vet om, fordelt på noe over 50 000 innbyggere.
  4. Det sies at Tønsberg er den byen i Norge med færrest innbyggere per treningssenter. Vi har vel snart 15 studioer på denne små plassen og de fleste sliter med å tjene penger.
  5. Det er kanskje lett å komme seg til drammen fra mange steder utenfor slik at det er en del som ikke bor i drammen som likevel trener der?
  6. du glemte helse pluss :p og at det omtrent ligger vegg i vegg med akropolis åssiden og fresh fitness :p makan
    gard evensen og goldsilver liker dette.
  7. Tren på SATS :D Beste senteret i Drammen :)
  8. faktisk aldri vært på sats og jeg bor like ved..

vurderer å melde meg inn på evo faktisk.
  9. Jeg jobber på Sats. Bare å komme på prøvetime og se hva du synes om senteret ;)
  10. hva koster en prøvetime?
  11. DEt kan du få gratis :) Bare ring ned på forhånd og si at du kan tenke deg en prøvetime, så ordner vi det.
  12. Dette beviser jo bare hvor latterlig overpriset treningssenterene er, og da spessielt mtp at de har klart å lure halve Norges befolkning til å investere 6-700kr i måneden for hele 12 måneder. Når de først har fått satt opp et senter, så blir det jo nesten som å printe penger.
  13. Det handler om å invistere i sin egen helse. Vi bruker penger på nok av andre unødvendige ting.
  14. Fredrik

• Moderator
    Joda, for de som benytter seg av tilbudet så. Elixia i Skien og Porsgrunn har noe sånt som 9 000 medlemmer i Porsgrunn og Skien, med rundt 85 000 mennesker i kommunene. Sier seg selv at 9 000 mennesker ikke frekventerer sentrene, og hadde de gjort det så hadde det vært sild i tønne. :p
    Marte83 liker dette.
  15. jeg betaler 500kr der jeg er nå.. trener 4-5 dager i uka, 4uker.. blir 20 dager så det koster meg 25kr dagen.. synes egentlig ikke det er så gæli, for de som benytter seg av det, men synd det skal være binding på så mange steder. God det har kommet så mange nye senter uten om dagen :)
  16. Vi har studenttilbud på Sats nå til 329 pr måned da, så det er ikke ille. Det gjelder ut februar :)
  17. den som enda hadde vært student :p
  18. trives på fresh fitness jeg for min del, men så bor jeg på åssiden også da hehe! :) Moov syntes jeg ble litt for dyrt og litt vel "star trek" hehe
  19. jeg trives veldig godt på Helse pluss på åssiden. nesten ikke folk. helt toppers synes jeg da.
  20. hva er prisen der og hvordan er betjening/lokale, ligger det ved Badena der?
  21. er i samme bygge som roca.
    er nøkkel kort system der.
    men ansatte er der ca 2 ganger i uka er du heldig.
    helt nye apparater der. ikke mange som trener det. stille og rolig
  22. LiftOff

35 / 28
    Bølgen treningssenter på Drammensbadet

Det er fint der, men litt vel folksomt på ettermiddagen!