Gå til innhold

Kleine bivirkninger av glutebridge...


Powerpuff

Anbefalte innlegg

Altså. Jeg visste at enkelte kvinner kunne få orgasme av magetrening, og absolutt like godt at jeg ikke var en av dem. Etter flere økter med the Butt Bible har jeg funnet ut at kroppen min har overraskelser på lager den også. Mer spesifikt: Orgasme av Glute Bridge (uten at det gjør vondt slik orgasmer har gjort tidligere, jippi!). Å finne ut at man får orgasme av treningsøvelser er forøvrig er på topplista over ting man bør være alene når man oppdager (som jeg da ikke var...kleint), bare sånn hvis du skulle lure.

Uansett. Det er kanskje unødvendig å si at Powerpuff nå har begynt å ta veldig veldig veldig mye glutebridge? :D

Problemet er jo at jeg må opp i sånn 300-400 reps på rappen for å komme i mål (uten vekter). Og ja, det blir en ganske heftig treningsøkt av sånt. Kondisjonsmessig også.

1) Hvis jeg nå tar ekstremt mye glutebridge fremover (ok, ikke hvis): Hvilke andre øvelser bør jeg ta samtidig for å unngå å bli ubalansert/få skader/få underlig rumpe?

2) Tøying er helt nytt for meg. Hva bør jeg egentlig tøye etterpå for å ikke få trøbbel etterpå?

3) Hvor mye MÅ jeg la musklene hvile mellom hver treningsøkt med tanke på restitusjon for de involverte muskelgruppene? Går annenhver dag bra? Hva vil i verste fall skje hvis jeg trener... ehm, flere ganger om dagen?

Fortsetter det slik som dette er det bare å gi meg noen måneder til og jeg kommer til å ha mistenkelig bra rumpe til å fortsatt være formet som en badeball. Da vil den mistenkelig bra rumpa naturlig nok være fullstendig urelatert til denne posten, og jeg kommer aldri til å innrømme noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt... :D

Tror egentlig ikke du trenger bekymre deg for noen av punktene over. Framsiden blir stimulert så mye ved andre hverdagslige aktiviteter så tror ikke det skal bli noe ubalanse her. 300-400 reps går kun på muskulær utholdenhet og kondisjon også, så etter en viss tilpasning vil det ikke lengre gi noe ekstra muskelvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedenfor for å gå på gymmet for å ta 300-400 reps glute brigde, kan du ikke heller bare gjøre det hjemme.

Er det ikke mye lettere å gjøre det med mer vanlige metoder?

Gå på gymmet for å oppnå seksuell nytelse..Miner meg om jenter som gnisser beina eller noe i skoletimen.

Sa ikke at jeg var på gymmet, sa bare at jeg ikke var alene. Bruker ikke gym siden jeg har komplett hjemmetreningsutstyr. Og nei, jeg ville ikke gjort dette på gymmet, hvertfall ikke nå som jeg vet hva greia er og at muligheten for at slike ting kan skje er der ;)

Lurer bare på hva jeg skal si til PT neste gang hun insisterer på at jeg gjør denne øvelsen nå som kroppen min har begynt å reagere med å synes det er behagelig langt tidligere enn før... Tidligere var det jo ikke behagelig før på fjerde sett, nå som jeg har blitt sprekere og gjør det riktig (eventuelt feil:p) er det jo behagelig i feil forstand fra reps fem omtrent. "Jeg kan ikke gjøre denme øvelsen lenger fordi...." Øhm.

Og ja, det er enklere med vanlige metoder, men vanlige metoder gir smertefulle orgasmer i en del av tilfellene, noe dette ikke gjør. Pluss, man skal ikke undervurdere motivasjonsfaktoren i en feilplassert orgasme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg har fått sånn typ oppbyggende orgasmefølelse av å trene legger :huh: typ når det gjør skikkelig vondt i leggene, men man bare fortsetter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel og bra med orgasmerelaterte svar, men det er jo ikke strengt talt helt det jeg lurer på ;)

Opp til level 2 i dag og oppdaget at manualer i tillegg til glutebridge var ganske behagelig det også. Blir langt tyngre og ingen orgasme av det, men veldig bra trening. Hva bør jeg gjøre for å unngå feilbelastning hvis jeg faktisk øker belastningen og reduserer repsene etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så flink til så mye jeg, men har den siste tiden oppdaget at jeg er rå på høyreps glutebridge...

Plutselig skjønte jeg hva du mente med denne :p On topic tror jeg ikke det er noe som helst problem å kjøre høyreps glutebridge, bare kos deg du!

Edit: slo opp glutebridge i felleskatalogen: "Bivirkninger: DAT ass."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre...

Hvorfor skulle du vært oppe i 3-400 repetisjoner til å begynne med?

Gidder jo knapt nok så mange reps når jeg løper...

Vel. Det begynte å bli godt etter de første settene. Så ble det veldig godt. Og så begynte jeg å fundere på om jeg faktisk kunne komme av det her. Og det kunne jeg, tydeligvis, men kun etter å bokstavelig talt ha jobbet rumpa av meg. Det høye antallet skyltes mest at det var så lang tid det tok før ting skjedde, mer enn noe annet :p Men hvis noen spør er det høye antallet seff fordi jeg er sprek og sånn. Eller no' :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...