Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Denne er til deg som er møkk-lei sommerform

til deg som er lei superdeffe tråder med sommerkropp bilder

til deg som ikke gidder å endre kosthold og/eller trening for den perfekte sommekroppen

til deg som året rundt tasser rundt helt lik

til deg som sier "sommerdeff? Har helårskropp jeg" og"skjønner ikke.. hva du mener med deff?"

rett og slett til deg som har "sommerkropp" året rundt

Så da er vi samlet, og her kan vi diskutere i ro og mak. Ikke minst slippe det evige maset av sommerdeff og SK12/SK13.

La de gode tider rulle!

Thess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DIGGER TRÅDEN OG DEG:D

og med januar så skal jeg finne helårsformen;)

Deffe og bulke er ikke helt min greier. Jeg vil heller ikke gå¨rundt å være helt skrapa for fett. Litt fett er fint.

Blir nok en liten diett på meg på nyåret men det er for å få av det overflødige "babyfettet":rofl: om det ikke forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIGGER TRÅDEN OG DEG:D

og med januar så skal jeg finne helårsformen;)

Deffe og bulke er ikke helt min greier. Jeg vil heller ikke gå¨rundt å være helt skrapa for fett. Litt fett er fint.

Blir nok en liten diett på meg på nyåret men det er for å få av det overflødige "babyfettet":rofl: om det ikke forsvinner av seg selv.

Liker stilen! Da er vi i garantert i samme båt! Hvor kult er det ikke å snøbade i desember med akkurat samme kropp som du bader i på sommeren?

For meg er det lettere å være stolt av kroppen også, mulig jeg er stein hakke spinna gal, men nå er det engang slik :D

Vi leker ikke trening gjør vi? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg ikke forandra meg siden jeg var 16" :confused:

Ok, noe. Vi snakker seff estetikk her.

Eks. curlet jeg reps med 40 kilos hantler som 16-åring. Curler ikke mer i dag. Er sterkere i en del andre ting, men ikke der. Benk er jeg opp litt, men formen er ikke dramatisk forskjellig. I was fit before it was cool! HipsterFit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm og mål er å oppnå en form som jeg deretter kan vedlike holde året rundt- AKA helårsformen:) Driver fortsatt og knekker koder for å komme meg i helårsformen jeg. Men det tar tid bare;) Den formen jeg har nå er det iallefall ikke vits å vedlikeholde - haha:)

Drømmen er: Å finne det perfekte kosthold og trene med variasjon hele året rundt:) LET`S MAKE IT HAPPEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, noe. Vi snakker seff estetikk her.

Eks. curlet jeg reps med 40 kilos hantler som 16-åring. Curler ikke mer i dag. Er sterkere i en del andre ting, men ikke der. Benk er jeg opp litt, men formen er ikke dramatisk forskjellig. I was fit before it was cool! HipsterFit

Datt du oppi ei gryte med veksthormoner som liten? Må være obelix in real life du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datt du oppi ei gryte med veksthormoner som liten? Må være obelix in real life du :)

Haha!

Nei, men mens allerede andre homset rundt med fotballtrening benket og curlet jeg tonnevis med 0 fuckarounditis i kjelleren hjemme. Hadde jo latterlig egenproduksjon på den tiden. Den har avtatt noe med årene kanskje, samtidig som grensenytteverdien av ytterligere trening blir gradvis mindre (bortsett fra vedlikehold).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er til deg som er møkk-lei sommerform

til deg som er lei superdeffe tråder med sommerkropp bilder

til deg som ikke gidder å endre kosthold og/eller trening for den perfekte sommekroppen

til deg som året rundt tasser rundt helt lik

til deg som sier "sommerdeff? Har helårskropp jeg" og"skjønner ikke.. hva du mener med deff?"

rett og slett til deg som har "sommerkropp" året rundt

Så da er vi samlet, og her kan vi diskutere i ro og mak. Ikke minst slippe det evige maset av sommerdeff og SK12/SK13.

La de gode tider rulle!

Thess

Var et godt tiltak! Jeg stemmer for helårskropp også møtes vi i vinter for et isbad og badstu :thumbsup:

Eller vent, fuck it, vi reiser heller 3 uker til Karibien og seiler i vinter, type jan/feb så har vi både sol og varme!

Alle begynn å spare penger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm og mål er å oppnå en form som jeg deretter kan vedlike holde året rundt- AKA helårsformen:) Driver fortsatt og knekker koder for å komme meg i helårsformen jeg. Men det tar tid bare;) Den formen jeg har nå er det iallefall ikke vits å vedlikeholde - haha:)

Drømmen er: Å finne det perfekte kosthold og trene med variasjon hele året rundt:) LET`S MAKE IT HAPPEN!

Det som er greit med helårskropp er jo det faktum at det er det med å finne en livstil DU kan leve med så lenge du vil :) Og Voila, så har du helårskroppen :D

Var et godt tiltak! Jeg stemmer for helårskropp også møtes vi i vinter for et isbad og badstu :thumbsup:

Eller vent, fuck it, vi reiser heller 3 uker til Karibien og seiler i vinter, type jan/feb så har vi både sol og varme!

Alle begynn å spare penger:D

Kjenner jeg blir fristet... Hadde vært greit å fått noe sol på denne kroppen haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELL YEAH :cool: Helårsformen ruuuuler Tor ;) Vi er noen geniale skapninger. Sååå deilig å ikke stresse med å bli klar for bikini og mindre klær. Og hvor fett er det ikke å se diggbar ut midt på vinteren også da:D SAMTIDIG som man har en frisk og rask kropp med tonnevis med overskudd mens andre går rundt i diett tåka. Hehe. Jeg spiser 3000kcal om dagen, MYE digg mat det. Hadde vært gretten om jeg måtte tatt til takke med 1500.. hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man være ripped året rundt, eller bare være fornøyd med hvordan man selv ser ut hele året?

Kommer ann på hva du er fornøyd med og ikke ;)

HELL YEAH :cool: Helårsformen ruuuuler Tor ;) Vi er noen geniale skapninger. Sååå deilig å ikke stresse med å bli klar for bikini og mindre klær. Og hvor fett er det ikke å se diggbar ut midt på vinteren også da:D SAMTIDIG som man har en frisk og rask kropp med tonnevis med overskudd mens andre går rundt i diett tåka. Hehe. Jeg spiser 3000kcal om dagen, MYE digg mat det. Hadde vært gretten om jeg måtte tatt til takke med 1500.. hihi;)

Det kalles WIN!

Helårsform er særdeles fett. Å dra opp en sixpack i desember og si at du spiser kake hver eneste dag er skikkelig BURN! :D :D

Kjetil sier det så bra, Eat shit, get Fit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...