Gå til innhold

Finnes det en tråd om ... ? [Før du lager en ny tråd]


Andy

Anbefalte innlegg

Inspirert av denne tråden, så ser jeg behovet for en slik tråd.

Problemstillinga di er desverre ikke alltid så unik som du kanskje tror.

Er du i den minste tvil om problemstillinga finnes fra før, så bruk denne tråden til å forhøre deg om det finnes en tråd om det du er ute etter, eller relaterte tråder. Da slipper vi å få over 100 tråder med (tilnærmet) samme tema.

Denne tråden utelukker selvsagt ikke at man tar seg et par minutter i søkefunksjonen først!

Bruk denne tråden til å spørre om det finnes en tråd eller tema som du er interessert i, før du evt lager en ny tråd!

Alle er velkomne til å komme med svar og forslag om de mener de har kjennskap til noe det spørres om :) Oppfordrer til å legge ved link, eller mer utfyllende svar enn ja/nei.

Eksempel:

Finnes det en tråd om bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Vil bruke et eksempel fra mitt andre hjem, nemlig scooterforum, som bruker samme programvare som fitnessbloggen. Når du skal opprette en ny tråd der så viser den automatisk tråder med samme stikkord i trådtittel før du laster opp. Har stoppa meg fra å lage nye tråder mange ganger, syns det er en veldig kjekk funksjon. Eksempel:

post-12570-14440982500739_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...