eller for å delta i diskusjonen. Det tar kun 3 sekunder og er helt gratis!

Før/etterbilder av medlemmene

En tråd i 'Aktiviter og sosialt' startet av Arkiv, 25 Aug 2011.

1. Første bilde er fra sommeren 2009, veide i underkant av 70 kg, senere den høsten gikk jeg opp til 74 kg(flyttet for meg selv og spiste en del usunt). Tok tak i sakene og gikk ned i vekt, noe som resulterte i en spiseforstyrrelse der jeg på mitt laveste var på 52 kg, noe som var alt for tynt for meg. Neste bilde er fra sommeren i fjor, da veide jeg 56 kg og var egentlig veldig ukomfortabel med det, men var på bedringens vei. Siste bilde er fra starten av mars, jeg vet ikke hva jeg veier nå, er ikke helt kvitt alt som heter spiseforstyrrelser, og er smått avhengig av trening, men bytter smått om senn å fokusere mer på styrketrening og å få i meg nok mat (framfor lite mat, mye løping og tendenser til overspising i helgene), selv om det kan bli vel mye mat i visse helger, sånn som denne. Har store planer om å ikke gå ned i vekt, men å få mer muskler og gå ned i fettprosent, og å fikse den litt ødelagte forbrenninga mi! 113.JPG DSC02170.JPG DSC03353.JPG
    meg1978, Klarks, katari og 10 andre liker dette.
  2. Arild1989

74 / 33
    Hei :) Kan legge ut bilde av meg før og etter og då :)
    Før: vekt 97 kg ca UTRENT.jpg Etter bilde: vekt 65 kg ca ARILD FORM JANUAR 2012.jpg Har etter det siste bildet gått opp til å ligge på vippen mellom 66.5-67 kg. Går sakte men sikkert rette veien.
  3. e så stolt av deg kjære<3 du e utrulig flink:) og en stor motivasjons kilde for meg å:*
    Cherry Ann liker dette.
  4. utrulig bra jobba:) et veldig stort gap på vekta der:) brukte du lang tid?
  5. Arild1989

74 / 33
    Eg tegnet medlemskap der eg trener no 19 mars 2011 og det siste bildet som ligger på innlegget ble tatt litt før jul i 2011. Så tok meg rundt 8 mnd og gå ned kiloene. No går det sakte men sikkert oppover, rett vei ;)
    Lasse-Liten liker dette.
  6. Thunder

16 / 11
    Fantastisk innsats. Hva gjorde du for å komme deg i "mål" på slutten der? Jeg sliter med de aller siste kiloene.
  7. Arild1989

74 / 33
    Takk for det :) Hyggelig å få så gode tilbakemeldinger. .
    På slutten gjorde eg "feil" ifølge mange. Eg trente katabolt, hadde meg gjerne en halvtime på tredemøllen eller elipse-maskin med grei motstand og mål på 500 kcals forbrent iløpet av 30 minutt. Så kjørte eg mengdetrening på styrkedelen, med det mener eg 1-2 oppvarmsett og 3 arbeidsett på 9-15 reps med minst mulig pause i mellom. . Dette førte til et vekttap siste perioden på 2.5 kg. de siste kiloene brukte eg lang tid på (2 mnd ca), men postive med det var at eg ikke tærte for mye muskelmasse, men dog noe forsvant ja. . Bare til å spørre om det er noe dere lurer på :)
  8. Hanne_

0 / 0
    Siden jeg fikk så mange likes så slenger jeg med før/etter bakfra og. Der er forskjellen mye større!

Anya, Randi83, Ninian og 15 andre liker dette.
  9. Bra fremgang! (y)
  10. Dag

1.703 / 6.502
    Oslo
    Loggbok
    Litt hard jukse-redigering på siste bildet ;) men unektelig bra fremgang uansett! Tipper du ikke savner 2006 kroppen nevneverdig. :p
    Admira liker dette.
  11. mill@

19 / 89
    Gud så mange inspirerende bilder her. Her er mitt "underveisbilde". Det første er fra januar, det andre fra mars. Gleder meg til mer fremgang. jan-mars.jpg
    Gray, Hilde, Cherrys og 32 andre liker dette.
  12. oslove

276 / 27
    Knallbra! Virkelig stor forskjell på bildene! Og magerutene er rett rundt hjørnet:)
    For en inspirasjon!
  13. linek86

848 / 1.175
    Oslo
    Du har jo vært kjempe flink, stor forskjell på mage!! :)
    mill@ liker dette.
  14. Utrolig bra fremgang på så kort tid! Keep it up, du ser skikkelig bra ut(y)
    mill@ liker dette.
  15. mill@

19 / 89

Yeah mageruter #gldermeg#
  16. mill@

19 / 89
    Tusen takk:)
  17. Fin forvandling :D Stå på videre ,dette klarer du med glans ;)
    Vero1001 og mill@ liker dette.
  18. 25 februar 83 kilo.
    1 april 87 kilo.
    Ja, sykt fin på håret om morran, I know :)

Målet om å nå 90 kilo før sommeren er i rekkevidde.

Vedlagte filer:

Anya, Thunder, WHEYcant og 4 andre liker dette.
  19. Thunder

16 / 11
    Fy søren. Noe av det råeste jeg har sett noensinne.
    -ChrisNor-, Admira og Shub liker dette.
  20. mill@

19 / 89
    Takktakk:)
  21. Shub

510 / 1.484
    Oslo
    Loggbok
    Takk for det, hyggelig å høre :D

Man får jo lyst til å bare poste masse bilder ;)
  22. mill@

19 / 89
    Selvtillitsboost det her da:) Legger ut "bakbilder" når fremgangen har blitt litt bedre og jeg tørr:)
  23. Thunder

16 / 11
    Shub. Det må du gjøre. Flere bilder av denne fantastiske forandringen din motiverer som bare det.
    Shub liker dette.
  24. Shub

510 / 1.484
    Oslo
    Loggbok
    Denne er til deg ;)

Før (solbrent, tykk og sensurert):
    Vis vedlegget 19058

Etter:
    Vis vedlegget 19059
    Grønås, Anya, Lilo og 11 andre liker dette.
  25. BadWolf

1.822 / 1.791
    Pinglekringla og Shub liker dette.
  26. Fra tjukk til smukk! Veldig, veldig bra!
    FatFighter Malm og Shub liker dette.
  27. Shub

510 / 1.484
    Oslo
    Loggbok
    haha, anbefales ikke ;)
    takk :D
  28. mill@

19 / 89
  29. Første bildet er tatt i Oktober 2011 og det andre er fra Mars 2012 :)
    P1040131.JPG 2012-03-16 07.11.00-1.jpg
    meg1978, GrommiZ, katari og 12 andre liker dette.
  30. Cenela

4 / 1