eller for å delta i diskusjonen. Det tar kun 3 sekunder og er helt gratis!

Før/etterbilder av medlemmene

En tråd i 'Aktiviter og sosialt' startet av Asle, 25 Aug 2011.

1. Royality

199 / 195
    Morsomt å se at spesielt skuldrene har vokst, de har jeg ikke trent spesifikk før de 3 siste ukene! Wohoo, morsomt :D
    Anya liker dette.
  2. Long time reader, first time poster :)
    Siste bildet ble tatt i sommer.

Nå har det selvsagt stagnert totalt, så får vel prøve å poste litt andre steder i forumet for å få tips til å komme meg videre :)
    MyLife, Gray, shredded cunt~ og 32 andre liker dette.
  3. Anya

5.160 / 6.734
    Loggbok
    Alltid gøy det!! Skuldre er favoritten her i gården :D
  4. Royality

199 / 195
    rygg er favoritt her :D Alltid vært litt ekstra svak i skuldrene, så nå var det godt å se de har vokst litt :p
    Anya liker dette.
  5. Gratulerer med kjempe fremgang! Synes det var en bra debutantpost, så nå er det bare å smelle igang en logg også så vi kan følge den videre framgangen :)
    Lmme, Lasse-Liten og Anya liker dette.
  6. olo.jpg
    Fire år mellom bildene (2011-2007). Ikke skjedd så veldig mye men men:)
    cath89 liker dette.
  7. Syns det hadde skjedd en god del der jeg da men.. And that in a good way! :)
  8. Shub

532 / 1.501
    Oslo
    Loggbok
    Ser greit mye sunnere ut ;)
    Marie Martinsn liker dette.
  9. theas

19 / 10
    Inspirerende tråd :D
  10. pådriveren

9 / 56
    Dette var meg i 2010 og 2011: (18/19 år)
    før.jpg

Slik ser jeg ut i 2012: (19 år)
    etter2.jpg
    karito, Imu, Hegegun og 46 andre liker dette.
  11. vibsaa

1 / 1
    pådriveren liker dette.
  12. Lily

2.486 / 1.594
    pådriveren og Fiberbabe liker dette.
  13. Satte nettopp sammen et lite bidrag til før og etter tråden av jenta mi..

Selv har jeg liksom trent forskjellig idretter siden jeg var 6 år gammel.. Så jeg blir utrolig imponert av de her inne som har vært nødt til å ta seg sammen og forandre livet sitt totalt for å komme i form. Og greier å bygge seg konkurransefysikk på bare noen få år med målrettet trening. Honnør..

føretter.jpg
    Frk M, Haiidii, Asster og 26 andre liker dette.
  14. Digger fremgangen til Sandra! Lykke til på Sandefjord Open og Oslo GP! :D
  15. Takk for det.. Håper mange kommer og heier på henne ;)
    MalenePT liker dette.
  16. yoshi

285 / 244
    Loggbok
    I desember bestemte jeg meg for at det var på tide å gjøre noen endringer i livet mitt. Jeg har i løpet av de to siste årene lagt på meg en god del, og vil nå få bort fettet. Spesielt på mage og rygg. Jeg vil dessuten ha litt muskler.
    Dette er før og underveisbilder fra januar og mars. Har planer om å se mye bedre ut til sommeren!! Noen som har gode tips til å få bort sidevalkene og magefettet? Samt få litt større rumpe?

Uten navnn.jpg
    meg1978, Sky, Anya og 8 andre liker dette.
  17. For en rå utvikling på henne! Hvor lang tid er det imellom?
  18. Nice chest braah. Mirin trapz too
  19. Ser ganske greit fremgang her da :) Flink!
    Jeg skulle hatt de samme rådene selv.. Magefettet slipper ikke og rumpa har blitt flat, hehe :p
  20. Det er fra sommeren 2009. Så litt under 3 år.
  21. Er hun PT på Bislett?? Mener å ha sett henne der flere ganger. Hver gang jeg ser henne tenker jeg ¨ååå sånn vil jeg og bli¨ :D
  22. Hun er PT på Bislett ja.. Du får sikkert en god deal på PT timer om du vil hun skal hjelpe deg mot målet ditt ;)
  23. thanx brah appreciate it. trapzene har dessverre vokst som ugress og har blitt et problemområde :p
  24. :eek: Hva er oppskriften?? Mye mat, aldri sukker / hvete og hard trening?;)

Syk forandring!!
  25. Må nesten legge opp jeg og da..selv om det er underveis-bilde :)
    Masse kardio og litt styrke har ført meg hit jeg er i dag, samt et godt kosthold.
    Nå er jeg fornøyd med vekta...og skal satse på å endre kroppssammensetningen..ned med fett% opp med muskelmassen :D
    Da er det mindre kardio og mere styrke ...:) Blir spennede å se hvordan jeg kan forme denne skrotten! Kommer nok enda flere etterbilder når jeg har bygd litt mere muskler :)

Vedlagte filer:

Ninian, D Andrus, WHEYcant og 5 andre liker dette.
  26. Shub

532 / 1.501
    Oslo
    Loggbok
    Jeg tenkte at det var på sin plass med et litt flere bilder. alle liker bilder! ;)

Denne gangen er det av ryggen:

ca 100 (ned fra 130, så litt "posete")

80kg vanlig:

80Kg flex:
    Karoline84, Thess, Anya og 19 andre liker dette.
  27. pådriveren

9 / 56
    Hei!
    Jeg har alltid vært aktiv og tatt timer med aerobic og zumba, men var frustrert fordi jeg ikke merket progresjon og ikke kunne se resultater. Så begynte jeg å ta trening mer alvorlig: De første månedene tenkte jeg mest på å forbrenne kalorier/ fettforbrenning. Jeg bestemte meg for at løping og kondisjonstrening kunne jeg gjøre hver dag uten å tenke på restitusjon. Når jeg løper på 3D mølle har jeg alltid på noen prosent med stigning for å få trent beina. Så endret jeg synet jeg hadde på at vekter gjør deg større. Jeg begynte med manualer: 15 x 3 repetisjoner på det tyngste jeg klarer. En annen effektiv måte er å ta så mange repetisjoner man klarer på ett minutt (eller mer, jeg stopper ikke før jeg ikke klarer mer). De på treningsstudioet hjalp meg å utføre øvelsene riktig. Jeg merket at man kan gjøre så mange sit ups man bare vil, men så lenge de ikke utføres korrekt, vil man ikke se resultater.
    Jeg tvang meg til å øve på øvelser jeg syns var tunge: som armhevinger, Jumping squats, Burpees og High to Low Plank.
    Burpees:
    High to low plank:

Jeg slet meg gjennom oktober, november og desember… og i januar var jeg plutselig blitt superutholdende og sterkere enn noensinne. Jeg hadde klart å bygget meg opp en kjempesterk kjernemuskulatur, å nå finner jeg alt så mye lettere: løping, situps, vekter, aerobick…jeg slår kompisene mine i plankeposisjon (jeg klarer 5min)…plutselig har jeg blitt sterk!! Jeg møter opp på alt av hva treningsstudioet har å tilby; alt fra Kickboxing til Yoga. Det er godt å få variasjon slik man ikke går lei! Nå er målet mitt å holde meg her jeg har komt :)
    Favorittøvelsene mine er de hvor man bruker hele kroppen for å stabilisere seg. Slik som Burpees med en manual i hver hånd, det finner jeg veldig effektivt (gjerne 15 rep. på hver fot). Det er ikke mer som skal til enn å gjøre øvelser med manualer for biceps stående på tærne for å lage utstabil grunn. Slik buker man flere muskler samtidig. For eksempel så trodde jeg nesten ikke at jeg hadde kragebein før jeg begynte å trene bryst med manualer, haha, da kom de heldigvis til syne. Kombiner styrke og kondisjon.
    I tillegg så kuttet jeg ut brus, kaffe latte og flytende karbohydrater - de vil jeg heller få i meg gjennom skikkelig mat! :) Jeg har også lagt til mer proteiner i kosten. Slik, jeg har prøvd å få med alt av hva jeg har gjort for å oppnådd resultater (jeg brukte ca. 5 måneder). Jeg håper virkelig dette var nyttig for deg!! :) Kan jeg, kan alle klare det!
    AmandaPanda, HelenH, Zulisja og 4 andre liker dette.
  28. Lily

2.486 / 1.594
    Ingen tvil om ar det er mye vilje i deg i hvert fall! :)
    nordmørsloppa liker dette.
  29. Kan jeg spørre hvor mye hun veide før og etter?
  30. larskr

817 / 692
    IMG_1141.JPG IMAG0108.jpg
    August 2011-Mars 2012
    Fortsatt "på vei", og har egentlig bare vært på "diett" i 3 uker. Men håper det ikke bare er jeg som innbiller meg forskjellene

Edit: Svart/hvitt bilde ser bedre ut ;)