eller for å delta i diskusjonen. Det tar kun 3 sekunder og er helt gratis!

Oslo Evo Vika

En tråd i 'Fitnessbloggen, brukerbilder og sosialt' startet av HarveySpecter, 13 Des 2012.

1. Noen som har testet ut Evo som ligger i Munkedamsveien på Vika? I så fall, hva synes dere?
  2. Jacob

113 / 40
    Jeg har vært innom der et par ganger!

Hvis du har noe kjentskap til de andre EVO-sentrene, så holder det ca. samme standard.
    Ganske nytt og "shiny", ikke noe hardcore-stemning der akkurat, men har du med noen øreplugger og bare er fokusert på å trene så går vel det fint (med mindre du blir motivert av den drøyeste lounge-musikken noensinne på anlegget deres).

Har vært rimelig lite folk de gangene jeg har vært der (positivt for min del), men det kan vel variere.
    2 knebøy-racks, to flatbenker, og to løse benker som kan justeres og flyttes etter behov. Greit utvalg av manualer opp til ca. 40 kg tror jeg, de har til og med noen kettlebells men ikke særlig tunge, 20 kg maks. Chins-stativ x 2, noe sånt som 3-4 vektstenger, og medium bra utvalg i maskiner/apparater (bruker ikke dette så mye). Relativt kompakt senter, med mye utstyr på et noe lite areal.

Alt i alt så mener jeg som sagt at hvis du ikke er ute etter et spesifikt treningsmiljø og er mest opptatt av et grunnleggende og greit tilbud av utstyr, så vil EVO holde fint :) Ganske overkommelige priser også, samtidig som du kan benytte deg av alle sentrene! Et rimelig og greit Oslo-alternativ, totalt sett :)
  3. Takk for bra og utfyllende svar! :) hvordan er det med mulighet for markløft der? :)
  4. Jacob

113 / 40
    Markløft burde vel gå greit det, greit nok med plass til det og senteret er som regel ikke menneskelig bemannet så du slipper i det minste irriterende senter-ansatte som kjefter på deg fordi du "bråker med vektene" straks du setter en markstang litt for hardt i bakken ;D Det du burde gjøre er å sende en tekstmelding med "prøvetime EVO" til 2040, så får du gratis inngang til ett besøk der, da får du sjekket ut om du syns det er ok eller ikke :)
  5. Kult! Igjen, takk for bra svar, skal definitiv teste det ut:)