Gå til innhold

Den store styrketreningsmusikk-tråden!


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg for min del hører alt for ofte på Bertine Zetlitz, Thomas Dybdahl, Pink Floyd, Britney Spears, DaRude, Eminem, Kanye West og Mainstream Pop og Rock, men få av dem til trening!

Kan anbefale Raise Your Weapon av Deadmou5 (madeon mix) Til en rolig oppvarming! Etterfulgt av Kanye West med Power før jeg lar Skrillex ta over styringa.. Merker jeg fikk lyst til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta meg tid til å få tak i noe mere treningsmusikk og sette sammen en ordentlig trenings-playlist på podden snart. Blir for teit å sette på shuffle og bytte sanger hele tiden.

Så tar gjerne i mot tips på sanger, helst innafor sjangere som rock, dubstep og annet elektronisk (house, tekno osv) og kanskje noe hiphop og pop med litt fart i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skikkelig metalhead, men på trening funker faktisk industriell musikk ofte bedre. Har en Spotify-spilleliste her: http://sharemyplaylists.com/workout-music-1

For dere som liker både dubstep og rock, så kommer Korn snart med et nytt album som er et samarbeid med en rekke dubstep-produsenter. Singelen fra albumet her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til styrketreningsmusikk så må jeg ha noe tungt.

Da snakker vi Pantera, Lamb of God, Gojira osv.

Kan i ny å ne gå litt ned på tungheten og over til f.eks rage against, AC/DC, Dio osv.

Når man snakker musikk til jogging/Turgåing må jeg langt ned på tunghet for å ikke ta livet av meg, da er vi nede på Led Zeppelin, Rolling Stones, Slash å noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feed me - blood red, den blir jeg sykt gira av! Skrillex er nok også en favoritt.

Ellers går alt som har bra rytme og er litt hardt og agressivt, fra house og dubstep til rock og metal.

Kommer det pusemusikk på studioet der nrj surrer 24/7 blir jeg bare slapp og umotivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg for gammel (er bare 28 år...) eller bare utdatert på musikkbegreper? Dubstep? Hva i huleste er det?

Du er for gammel! :p

Neida. Det er et relativt nytt fenomen her i landet, så du kan til en viss grad forsvares. Det er som en syre-versjon av techno med ekstra bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...