Gå til innhold

Active Education - PT Florida


kerand

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Reiser på studiet til høsten, PT Florida med Active Education. Så vidt jeg har skjønt er det mange som foretrekker AE, så ser frem til det! Kjenner ei som var der i fjoråret, og hun var storfornøyd! Det endte opp med at hun flytta tilbake for en stund. Det er lett å bli en sammensveisa gjeng når man reiser sammen sånn, men det jeg vet er at det er flere studenter nå enn i fjor. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg har studert med AE på Bali. Det var kjempe spennende studie. Vi hadde masse trening hver eneste dag sammen. Både med skolen og etter skolen.

Det er grunnen jeg valgte Active Education. Da får jeg studiepoeng og de er godkjent av EHFA. Det er en seriøs skole med flinke forelesere som utdanner dyktige PT. Aldri vært noe problem å få jobb etter studiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ekstremt glad i nye brukere hvor det første de gjør er å søke opp eldgamle tråder, for å utelukkende snakke positivt om et produkt. I dette tilfellet så er det en bruker som snakket meget varmt om Active Education og ganske nedsettende om de to linjene som blir regnet som de desidert beste i Norge. (henholdsvis AFPT og NIH)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ekstremt glad i nye brukere hvor det første de gjør er å søke opp eldgamle tråder, for å utelukkende snakke positivt om et produkt. I dette tilfellet så er det en bruker som snakket meget varmt om Active Education og ganske nedsettende om de to linjene som blir regnet som de desidert beste i Norge. (henholdsvis AFPT og NIH)

Hva er poenget med at du skal kommentere dette på AE tråder? Miiina har ikke sagt noe negativt om de andre skolene i denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget med at du skal kommentere dette på AE tråder? Miiina har ikke sagt noe negativt om de andre skolene i denne tråden:)

Fordi en trend er en trend. Uetisk markedsføring skal slås ned på. Necroposting for å utelukkende snakke positivt om noe, og undergrave tilliten til andre aktører, er en kjent markedsstrategi og det bør påpekes.

Nå er ikke dette like ille som alternativbransjen sin greie, da ae faktisk er et ok produkt, men det gjør ikke at handlingen isolert sett blir noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en trend er en trend. Uetisk markedsføring skal slås ned på. Necroposting for å utelukkende snakke positivt om noe, og undergrave tilliten til andre aktører, er en kjent markedsstrategi og det bør påpekes.

Nå er ikke dette like ille som alternativbransjen sin greie, da ae faktisk er et ok produkt, men det gjør ikke at handlingen isolert sett blir noe bedre.

Man kan ikke ta hensyn til alle verdens utfall når man svarer på en tråd. Temaet du tar opp har ingen sammenheng med erfaringer rundt Active Education. - med andre ord, usaklig.

Har skrevet i denne tråden tidligere, før jeg studerte PT1 Florida med AE. Jeg er kort sagt veldig fornøyd, og anbefaler studie til de som vurderer å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke ta hensyn til alle verdens utfall når man svarer på en tråd. Temaet du tar opp har ingen sammenheng med erfaringer rundt Active Education. - med andre ord, usaklig.

Men for faen da. Det får være måte på å bomme på poenget.

Nei; mitt svar ga ikke noe bedre grunnlag for å bestemme hvorvidt AE var bra eller ikke.

MEN; det påpekte at en av brukerene her utelukkende lagde en profil for å snakke varmt om studiet (i fire forskjellige tråder, hvorav tre forlengst var døde) og spre tvil om andre.

Jeg kan understreke mitt forhold til AE igjen, for de som ikke får det med seg: Jeg er IKKE imot AE-kurs.

Jeg er MOT uryddig markedsføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...