Gå til innhold

Angelish

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Angelish vant dagen sist Mars 17

Angelish hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Angelish

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 13. mars 1984
  1. Hei, Jeg har trent styrke i 7mnd. Har basisøvelsene som markløft, knebøy, benkpress i programmet mitt. Har meldt meg på 2 OCR (hinderløp) neste vår. Og i den forbindelse trenger jeg å trene endel overkropp for å bli sterk. Veldig sterk. Trener pullups da jeg helst er nødt til å klare å ta noen pullups uten hjelp. Bruker pr idag strikk, men forhåpentligvis vil jeg klare uten strikk til slutt. Er høye vegger vi skal over, monkeybars, klatring i tau osv. Har noen lyst å være behjelpelige med hva det kan være lurt å trene her for å bli sterk i overkroppen til å klare hinderne som krever klatring/henging? Må selvsagt ikke glemme beina. De trenger styrke de også. Forslag til øvelser/program mottas med STOR takk! det er 9mnd til første løp, så har heldigvis litt tid på meg.
  2. Tusen takk for svar. Jeg har dog allerede byttet program. Til et helt annet, og ingen av de jeg spurte om. Et fullkroppsprogram bestående av 3 økter som alterneres. Med base og isolasjonsøvelser. Ingen av øktene er like, så da går jeg ikke lei heller.Repsantall varierer også slik at det er en god blanding av lavreps og høyreps. Samt noe clustersett.Synes programmet er kjempegøy, og merker god fremgang.
  3. Det er et program jeg og ei venninne har spleiset på å kjøpe. Man får ikke programmene/øvelsene før man har betalt. Så kan desverre ikke linke til selve programmet.
  4. Jeg har full kontroll på maten. Har forøvrig byttet til et helt annet program som jeg stortrives med. Et fullkroppsprogram bestående av 3 økter som alterneres. Ingen av øktene er like, så da går jeg ikke lei heller. Repsantall varierer også slik at det er en god blanding av lavreps og høyreps. Synes programmet er kjempegøy, og merker god fremgang.
  5. Fullkroppsprogram hvor lenge?

    Jeg har visst helt gått glipp av dette her. Men tusen takk.
  6. Ja, mer definert. Jeg vil vise at jeg har muskler. Ikke bare være sterk liksom. Jeg blir som jeg skrev sterkere med SS programmet. Men får ikke muskler som synes så mye som jeg vil.
  7. Jeg fulgte fitnessbloggens nybgynnerprogram i 8 uker. Så gikk jeg over til Starting Strength. Jeg blir sterkere. Ingen tvil om det. Men musklene blir ikke så fremtredende som jeg skulle ønske. Det følte jeg de ble på fitnessbloggen nybegynnerprogrammet. Bør jeg bytte, eller må jeg bare få styrken jeg vil ha med SS og tone musklene etterpå?? Jeg merker i hverdagen at jeg er mye sterkere. Nå ønsker jeg mer fremtredende muskler. Hva blir veien videre for min del?
  8. Pendlay-roing teknikk hjelp

    Takk for svar. Føler jeg ikke får det helt til. Føles som jeg er for stiv til å rette ut korsryggen/bekkenet. Noen tips i forhold til dette?
  9. Pendlay-roing teknikk hjelp

    Jeg har startet på 5x5 Stronglifts programmet. Foreløpig går det ganske bra, og jeg synes det er gøy. Men jeg er veldig usikker på teknikken på pendlay-roingen. Ser det greit ut eller er jeg på bærtur?
  10. 5x5 stronglifts

    Jeg har fulgt fitnessbloggens nybegynnerprogram nå i 9 uker. Helt ærlig begynner jeg å bli lei av programmet. Har lest litt på 5x5 SL og lurer på om dette kan være noe for en nybegynner som ønsker god fremgang og bli sterk? Synes selv det virker mer appelerende til meg. Har forøvrig hatt 3 PT timer og fått lært meg markløft og knebøy så teknikken der er på plass.
  11. Fullkroppsprogram hvor lenge?

    Kanskje jeg bare får fortsette med fullkroppsprogrammet til jeg føler det stagnerer. ☺ Jeg trener 3-4 dager i uka. ☺ Ja ikke sant! Tightsen er Gavelo ja. 😀 Tuusen takk! Jeg er sååå fornøyd. 😃 Fortsetter med fullkroppsprogrammet til det stagnerer!
  12. fitness nybegynner

    Signerer på dette. Har selv fulgt dette programmet nå i 8 uker og har hatt en STOR fremgang.
  13. Jeg har fulgt Fitnessbloggens nybegynnerprogram, og har min siste økt imorra i den 8. uka. Jeg lurer nå på hvor lenge en nybegynner bør trene fullkroppsprogram før jeg evt prøver meg på et split program? Legger forøvrig ved litt skrytebilder av fremgangen jeg har hatt disse 8 ukene. Det er ca 6mnd mellom før og etter bildene, men utgangspunktet før jeg startet å trene er likt som før bildet. Så man kan si jeg er UTROLIG stolt av hva jeg har oppnådd, og jeg gleder meg til fortsettelsen.
  14. Nybegynner med spørsmål

    Nå begynte jeg på 7ende uka igår. Og Synes dette er KJEMPEgøy! Har hatt fremgang i samtlige øvelser i nybegynnerprogrammet. Og trives vel egentlig med programmet, så jeg tenker jeg fortsetter en stund til med det. Har ikke lagt til knebøy og markløft enda da jeg vil ha hjelp til det mtp teknikk. Jeg byttet ut knepress (synes det var pyton) med Goblet Squats. Vi har doorgym hjemme så jeg trener Pullups med strikk i tillegg hjemme når det passer seg. Får kommentarer fra kjente at de kan se at jeg trener, for jeg har fått muskler. WEEEEE!!! Eneste er at jeg kanskje ville hatt noen øvelser i tillegg som retter seg mer mot rumpa. Noen tips til øvelser?
  15. Øvelser istedenfor knebøy

    Tusen takk for svar. Skal prøve disse øvelsene idag og se hvordan det går med kneet.
×